Sve je više mladih glazbenika s domaće trap i rap scene počelo privlačiti pozornost šire javnosti, a Sjena je jedan od glazbenika koji definitivno zaslužuju svojih “pet minuta”. Ako se na vašoj playlisti vrte pjesme Baksa, Kukusa i Buntaija, ne sumnjamo da se ovo ime već našlo na vašem “radaru” . Otkako se pojavio u ovim vodama 2019., Sjena (pravim imenom Karlo Markota) je ostvario niz uspješnih glazbenih suradnji i izbacio dva albuma, a uskoro će svjetlo dana ugledati i treći, naziva “Daywalker”.
“Moj treći album koji izlazi krajem studenog je, moglo bi se reći, kulminacija prethodna dva albuma i događaja koji su se odvili proteklih godina, a posebno prošle. Napunjen je energijom koja se akumulirala kroz sve pozitivne ali i negativne trenutke koje sam proživljavao. Album je generalno ‘high energy’ te mogu sa sigurnošću reći da će oni koji vole ‘mosh pit’ i divljanje na live nastupima uživati”, kaže nam Sjena, koji upravo sprema najvažniji live nastup dosad. Riječ je o njegovom prvom samostalnom koncertu zakazanom za 27. studenog, kada će predstaviti album “Daywalker” u zagrebačkom Vintage Industrial Baru.
Osim glazbom, mladi treper nas je zaintrigirao i autentičnim lookovima te pomalo mračnom estetikom koja sjajno podcrtava teme i motive njegovih pjesama. Fenomenalan styling u spotu za pjesmu “Fer”, koju je prije par mjeseci snimio s glazbenicom bejbe, potvrdio nam je da je Sjena idealan gost za našu rubriku BOLD STYLE. Tako je uoči važnog trenutka u karijeri Sjena stao pred naš objektiv, ponovno u kreacijama dizajnerice Ire Rumore, te popričao s nama o osobnom stilu i modi, koja u njegovom radu ima važnu ulogu. Razgovor donosimo u nastavku.
Kakav je tvoj odnos s modom i koliko ti je kao glazbeniku bitan vizualni identitet?
Moda me privlači od djetinjstva, kad sam krenuo slušati prve bendove i svirati instrumente, krenule su prve “brije, počevši sa starkama i majicama metal bendova koje su bile neki prvi dodir s “alternativnim”. Još od tada mi je vizualni identitet jako bitan, smatram da je to još jedna vrsta izražavanja kroz koju pokazujemo tko smo i kroz koju prepoznamo “svoje” u masi.
Kako bi opisao svoju estetiku i stil?
Najbolje bih ih opisao kao mračne, imam jako puno crne odjeće.
Gdje pronalaziš inspiraciju za vizualni izričaj i lookove? I kako oni nastaju?
Volim pratiti fashion stranice s kojih često vučem inspiraciju, također od glazbenika čija mi se estetika sviđa, kako starijih tako i modernih, baš tu volim tražiti neku zlatnu sredinu. Kada su u pitanju spotovi i koncerti, volim se prepustiti stilistima koji to ipak najbolje rade.
Što najviše voliš nositi na sceni i u spotovima, a što u slobodno vrijeme? Kako izgleda tipični “Sjena outfit”?
Svakodnevni outfiti su malo jednostavniji, obično nosim nekakve cargo hlače i hoodie ili T-shirt benda. Također, neke klasične tenisice kao što su Air Forceice, Jordan 4 ili starke.
Postoji li nešto što nikada ne bi obukao?
Philip Plein i Alexander McQueen tenisice.
S kojim brendovima najviše stilski rezoniraš? Ima li u tvom ormaru vintagea, high streeta, custom komada?
Trenutno mi se najviše sviđaju Pradina Linea Rossa linija, New Rock, True Religion, Ed Hardy, Balenciaga i Rick Owens. U svojoj kolekciji imam par rijetkih vintage komada, ali ne idem nužno za tim da ih skupljam, a imam dosta “custom pieceva” od kojih sam neke i sam radio. Ali generalno, vodim se osjećajem, a ne trendom.
Čega u ormaru imaš najviše i čega ne možeš imati previše?
U ormaru imam najviše crnih majica bendova, njih nikada dosta, a također ima puno bendova koje volim tako da kolekciji sigurno nije kraj!
Foto i kreativna direkcija: Mirta Cindrić Glavičić
Odjeća i styling: Ira Rumora
Produkcija i tekst: Dorotea Paponja