Od mladih talenata koji su 2014. odnijeli pobjedu na Fashion Incubatoru do jednog od najprepoznatljivijih modnih brendova na domaćoj, ali i regionalnoj sceni – tako bismo ukratko mogli sažeti deset godina dugu modnu priču dvojca KLISAB. Svoju su prvu veliku obljetnicu dizajneri Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić ovog tjedna okrunili spektakularnom modnom revijom koja je ispunila sva naša očekivanja.
Priznajemo kako su nam KLISAB zimske kolekcije posebno drage, ponajviše zbog njihovih upečatljivih kaputa i “outerweara”, a njihova najnovija vizija uključivala sve ono zbog čega volimo ovaj brend. Od maštovitih silueta i “statement” modnih dodataka preko referenci na arhivske komade do aspekta održivosti koji je došao do izražaja kroz korištenje Gin skinaTM, plant-based materijala nastalog u suradnji sa zagrebačkim Sabantom. Marko i Tomislav su i ovoga puta razradili prezentaciju svojih komada do najsitnijeg detalja, a svih 35 total lookova koje smo imali prilike vidjeti na pisti su savršeno zaokružile frizure hair stilista Mije Majhena te make-up Ive Rukavine. U nastavku donosimo ekskluzivni beauty report kroz objektiv Mateja Jurčevića.
HAIR
“Uvijek mi je drago biti dio KLISAB revija i njihovog beauty tima jer volim njihovu estetiku i kreativnu slobodu koju mi daju kod kreiranja stylinga frizura. Frizure za reviju sam kreirao uz veliku pomoć Keune akademije i Keune proizvoda iz nove linije za styling kose”, priča nam Mijo. Dodaje kako su njegovi izvori inspiracije bili brojni, no uspješno ih je spojio u jednu cjelinu.
“Najviše me inspirirala zadnja kampanja te sam lookove gradio prema njoj, a naglasak je bio na nešto individualnijem izgledu modela. Tako je za nekoliko frizura inspiracija bila kosa iz kampanje, sa šiškama u različitim bojama, koje sam zamislio kao neki poslovni look u kojem ekstenzije u stvari funkcioniraju kao svojevrsno pokrivalo za glavu, umjesto kape”, kaže hair stilist. S druge strane, imali smo prilike vidjeti i odvažne voluminozne frizure kojima je Mijo evocirao klupski izgled.
“Glavni styling je bio duga ravna sjajna kosa sa šiškama preko jedne strane lica, koju sam zamišljao kao neki idealni look za izlazak u klub. Muškim modelima smo ravnali kosu i pritom sam također razmišljao o izlasku u klub, inspirirajući se frizurom nakon duge noći na plesnom podiju ili nekom ludom koncertu”, dodao je.
MAKE-UP
Individualnost modela koju je Mijo postigao s frizurom iščitavala se i iz živopisnog make-upa Ive Rukavine. Kolekcija je uključivala brojne modne dodatke poput pletenih balaklava te je bila upotpunjena prikladnim “eyewearom” optike Optoteka, a Ivin je make-up poslužio kao odlična vizualna poveznica. U lookovima se također referirala na spomenutu kampanju, kreirajući mnoštvo različitih likova uz pomoć Estée Lauder kozmetike.
“Prva vizija kampanje bila je upravo kreiranje brojnih karaktera s pomalo grungy, punk-rock prizvukom, koje smo zatim dekonstruirali sukladno looku i ‘feelingu’. Određene boje i oblici provlačile su se i izmjenjivale kroz sve lookove, a glavna asocijacija bili su superheroji pop kulture poput Davida Bowieja”, ispričala nam je make-up artistica, dodajući kako je uživala u suradnji s timom. “Bilo mi je izrazito drago biti dio ovog iznimnog tima ljudi koji je svojim profesionalizmom i izvrsnošću upotpunio ovu veliku obljetnicu – fantastični Matej Jurčević, stilistica Ana Nikačević, Mijo Majhen te naravno Marko i Tomislav”, zaključila je.
Foto: Matej Jurčević