WooOow! Početak teksta morao je biti takav jer sada tek vidim koliko je teško bilo, barem u ovom slučaju, uzeti najbolje od najboljeg. Bez pretjerivanja i uljepšavanja, ono što smo vidjeli na BIPA FASHION.HR-u jednostavno, usjeklo se u pamćenje. Autori i jedini krivci odabranih lookova iz beauty svijeta i ove su sezone bili članovi Kevin Murphy tima pod vodstvom Katice Topčić, dok je službeni make up sponzor bio L’Oreal sa Sašom Jokovićevim kao voditeljem make up tima.
S dva dana odmaka od svega što se događalo na Zagrebačkom velesajmu od 24. do 28. listopada, s posloženim mislima, skupljenim dojmovima, i evo priznajem, još uvijek jednom euforijom, koja kao da mi je ubrizgana u prošli ponedjeljak navečer i organizam se od nje ne želi očistiti, prenijet ću vam ono, čemu smo svjedočili kroz četiri sjajna modna dana. Slavljenički BIPA FASHION.HR otvorila je revija
Roberta Severa pod pokroviteljstvom
beauty brenda
Noelle. Za ženu, koja nosi komade iz Severove kolekcije
Kristina, možemo reći da je drugačija, a svoja. Takav je
beauty look, koji slavi prirodnu ljepotu, obilježio njegove modele. Lice obasjano
chicom koji osvaja na prvu, dok pozitivan naboj i energija isijava iz savršenih crta lica djevojke koja ima lagano naglašene oči, a njezino lice krasi, nježno ružičasto rumenilo i ruž. Kosa je lagano opuštena, prirodna, na ramena se spušta u tragovima valova, označavajući djevojku koja ima tematski
bedroom hair, a ostavlja dojam djevojke koja je tulumarila cijelu noć i unatoč svemu, ujutro izgleda baš sjajno.
Drugu večer ovog spektakularnog modnog događanja obilježile su modne revije čak šest mladih, iznimno talentiranih dizajnera:
Anthony Avangard, Jamoi, Morana Krklec, PRICE ON REQUEST, Ivana Janjić i Klisab. Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić. Dizajnerski dvojac KLISAB imao je trodimenzionalan pristup
beauty looku. Svi su njihovi modeli imali naglašene ili usne ili oči. Tu možemo reći da su se držali nekog nepisanog
beauty pravila “Ili-Ili” i to je izgledalo sjajno. Dok je jedna skupina modela imala samo utapkan bordo ruž na usnama, drugi su imali maskarom, s preko nekoliko slojeva, naglašene oči do one mjere, kada se pojavi na tisuće grudica na trepavicama s lagano izvučenom linijom s unutarnje strane oka. Treća je pak skupina modela imala sivo crno naglašene oči i nekakav nazovimo ga,
barbeque smokey eye. Saša Joković komentirajući svoju drugu večer
make up zadataka, i za suradnju s mladim dizajnerima rekao je da upravo oni najviše prate ono što se događa u svijetu i da
lookove koje se nose na prestižnim revijama preslikavaju na svoje te da su upravo zbog toga jako moderni i kul, što njemu izvrsno odgovara jer uvijek nađu zajednički jezik. Izbor frizure bio je jako
fashion i konkretan. Jedna jako moderna punđica, izrađena od repa na stražnjem dijelu glave, a naprijed je jedan sa strane vrlo čisti i lagano mokri izgled počešljane kose.

Galantna
Gala Vrbanić svojim brendom
PRICE ON REQUEST pokazala je da je spremna na pomicanje granica kada je riječ o modnom izričaju, a opet s druge strane, kada je riječ o segmentu
make upa tražila je da njezini modeli imaju
look koji podsjeća na neko prošlo vrijeme, točnije, vratila nas je u vrijeme 90- ih kada je ultimativni hit bila tamna linija na usnama. Njezini su modeli imali svečane frizure slične onima koje traže mladenke. Podignuta kosa s naglašenim sjajnim dijelovima i mnogo šljokica u kosi. Ovaj
look uvelike prate ukosnice kao neizostavni detalji pri izradi vjenčanih frizura.

Asimetrija i mističnost obilježili su modnu beauty kombinaciju mlade riječke dizajnerice JAMOI. Njezini su modeli imali na očima grafički eyeliner koji podsjeća na boldane crte koje prate liniju oka, prkose gravitaciji običnog trenda smokey eyesa, a istovremeno vješto koketiraju s trendom, suptilno izbjegavajući već viđeno. Na gornjoj su usnici imali naglašeni srebrni highlight zaokružen shinny i glossy izgledom lica. Katica Topčić za JAMOI je rekla da je bila iznimno profesionalna pri izboru frizure “Poželjela je da to bude od iza prema naprijed podignuta kosa i da striktno pada na prostor između nosa i očiju. To bi bila nekakva moderna verzija banane.”

20 godina rada obilježio je
Ivica Skoko treće večeri BIPA FASHION.HR-a. U opisnoj noti jednog od najpoznatijih domaćih dizajnera nalazila se eklektična kolekcija koju prate postavljeni i poznati trendovi,
beauty momenti iz 80-ih upotpunjeni
gothic varijantom. Tako je Skoko s Katicom Topčić i Sašom Jokovićem uz višestruki miks svih
beauty paradigmi stvorio novi fenomen. Instalacija koju su nosili modeli izgledala je poput svojevrsne maske i podignula je cijeli
look, i to na n-tu potenciju. Glamurozna maska blago je padala na lica djevojaka koja su bila obogaćena raskošnim, bogatim, moćnim, senzualnim i nadasve elegantnim
make upom, dostojnog Skoke, dizajnerskog kralja. Klasičan,
clean i
fresh beauty look istaknule su i učinile originalnim,
glitter usne, savršeno se uklapajući u cjelokupnu sliku kolekcije bogate šljokicama i čipkom.

Četvrtu i posljednju večer BIPA FASHION.HR-a obilježile su revije pet dizajnera: BiteMyStyle by Zoran Aragović, Marina Design, Arileo, Ana Maria Ricov i Luka. Posjetitelji su imali priliku uživati u jedinstvenim modnim izričajima koje su u stopu pratili savršeni beauty lookovi. Marina Design dobila je, zasigurno na tisuće novih obožavatelja i to sve one koji obožavaju popularnu seriju “Game of Thrones” jer je naime, upravo ta serija, njoj bila inspiracija za beauty look. Spletena kosa u pletenice baš onakve kakve su nosile glumice u seriji, obojene u bijelu boju koja budi osjećaj hladnoće prizivajući zimu odražavajući rečenicu “Winter is coming” koja je obilježila seriju. Make up u potpunosti prati zimski look. Plava boja oko očiju, sjenčane smokey eyes, ostatak lica je neutralan s dodatkom highlighta koji ima ružičasti odsjaj.

Modeli BiteMyStyle by Zoran Aragović nosili su mreže preko lica. U jednu ruku, nadasve je jednostavan i sportski, a opet, unatoč jednostavnosti, potpuno neviđen. Baš kao što se dizajner zaigrao u mreži svog modnog potpisa, tako je Katica isplela mrežu od kose, dostojno, spretno prateći i ispunjavajući dizajnerovu želju. Make up odražava ravni prekinuti tuš s crvenim usnama na kojima se nalazila crvena KISS aplikacija.
Luka Grubišić je obilježavajući 15 godina rada poželio to napraviti uz pratnju svog osobnog jednoroga pa je tako imao želju da njegovi modeli imaju pletenice poput jednoroga, samo sa stražnje strane.

Modeli Ana Marie Ricov imali su na licu blagi
make up. Lagana podloga upotpunila je blistav ten.
Look je zaokružio
highlighter stavljen na visoke točke lica, crveni ruž i grafički tuš izvučen prema van. U svom je, već prepoznatljivom stilu, tražila da modeli imaju mekano zavezani rep koji izgleda kao da je djevojka frizuru napravila sama.

Beauty lookovi ujedinjeni pod zajedničkim nazivnikom savršenstva, sinergijom su, snagom i moći ispisali još jednu sezonu BIPA FASHION.HR-a. Ovaj je modni događaj 25. put, ljestvicu podignuo još više i iscrtao nove smjernice nakon kojih nema natrag. Apetiti su sve veći, a želja će, za novim zalogajima budućih evenata, rasti iz dana u dan. Ovi su lookovi ostali kao rezultat jednog savršenog talenta u svakom pogledu. Autori koji ih potpisuju još su jednom pokazali da su briljantni virtuozi svojih zanimanja, i da radovi koje stvaraju, ostavljaju trag na svim osjetilima. I bude trnce. Točka.
Foto: Jure Perišić