Calvin Klein Fragrance je objavio novu globalnu reklamnu kampanju za CK One miris za koju je planirano debitiranje u srpnju 2014. Kampanja slavi 20. obljetnicu svojeg kultnog, izvornog unisex mirisa koji odražava kulturno značenje, individualnost, samoizražavanje i digitalni identitet.
Kampanja je snimana na različitim lokacijama u New Yorku, a snimao ju je nitko drugi nego poznati i glasoviti fotograf Mario Sorrenti koji je fotografirao ikone poput Kate Moss za kampanje OBSESSION- Calvin Klein. Nova kampanja CK One ostaje vjerna svom brendiranom nasljeđu, koristeći u svojoj kampanji razne talente, modele, umjetnike i glazbenike. Glazba je oduvijek bila ključna komponenta u prošlosti CK One reklamne kampanje i inicijative, a ta se tradicija i dalje nastavlja u novoj kampanji. Nova reklamna kampanja predstavlja novo poglavlje u kultnoj CK One franšizi.
Iz perspektive kamere na telefonu, nova CK One reklamna kampanje ilustrira modernu praksu pomoću koje ljudi koriste digitalne identitete za povezivanje s drugima i pomažu prenijeti individualnost. Digitalna strategija ovog lansiranja se fokusira na globalnu Snapchat platform – brand prvi put koristi ovu platformu isto kao i Tumblr, putem kojih će potrošači otkriti Ck One kampanju kroz sadržaj sa seta snimanja reklamne kampanje.
photo: Calvin Klein