Prepoznatljivi po zvučnim nazivima i minimalističkom dizajnu bočice, mirisi iz linije Replica modne kuće Maison Margiela uživaju veliku popularnost među ljubiteljima parfema diljem svijeta. Kolekcija je predstavljena 2012. godine, a od tada se proširila različitim uniseks mirisima koji nastoje evocirati specifičan trenutak, atmosferu ili sjećanje, poput opuštanja uz kamin ili šetnje kroz cvjetni vrt. Ove jeseni brend nas je odlučio povesti na gurmansko putovanje Parizom, najavivši novi dodatak Replica liniji – “Afternoon Delight”.
Na svakom od Replica parfema ispisano je mjesto i vrijeme koje ga je inspiriralo – primjerice, “Beach Walk” je nadahnut ljetnim danom na plaži 1972., dok “By the Fireplace” prenosi toplinu zimskog večernjeg okupljanja 1971. godine. Novi “Afternoon Delight” nas vodi u Pariz 1996., točnije u kavanu čiji zrak ispunjava miris toplih kolača Madeleine. Kako stoji u opisu mirisa na stranici Sephora, u pitanju je gurmanski, slatki parfem koji bilježi sjećanje na ugodna zadovoljstva. “Madeleine akord stapa se s drvenastim notama sandalovine, tučene vanilije i mošusa kako bi stvorio bogat i kremast unisex miris koji priziva najslađa sjećanja.”
Kako to već biva u kreacijama kuće Margiela, koncept je vrlo slojevito razrađen – upravo je kolačić Madeleine simbol potisnutih sjećanja u remek-djelu Marcela Prousta “U potrazi za izgubljenim vremenom”, stoga nas nimalo ne čudi što je poslužio kao izvor inspiracije za parfem koji nastoji pobuditi nostalgiju. “Afternoon Delight”, koji bi trebao izaći 13. kolovoza, izazvao je ogroman interes među parfemskim entuzijastima, čija su očekivanja iznimno visoka. “Samo gledajući navedene note, ovo izdanje za 2024. moglo bi postati moj broj jedan miris Maison Martin Margiela, ako bude dobro napravljen. To je parfem iz snova gurmana”, stoji u jednom od komentara na stranici Fragrantica.
Foto: Instagram, Sephora