AvonMakeupChallenge dobio je svoje prve polufinalistice: Silvija Imbrišak i Maja Galba. Blogerice su ovoga puta imale zadatak da u šest minuta, svojim vještinama i spretnošću, dođu do savršenog blagdanskog make upa.
Ono što se do nedavno činilo vrlo daleko, došlo je brzo. Održalo se prvo polufinale AvonMakeupChallenge u kojemu su glavne akterice bile Silvija i Maja. Naravno da je i ovoga puta izazov bio začinjen preprekama i različitim neočekivanim iznenađenjima s kojima se djevojke inače ne susreću u svojoj beauty rutini. No, upravo zbog toga i jest riječ o izazovu, u kojemu može samo najbolja izaći kao pobjednica. U drugom polufinalu s novim make up izazovima susrest će se Lucija i Ida, a u veljači će uslijediti finalni live u kojemu će sudjelovati najbolje beauty blogerice.
26-godišnja Maja, poznatija kao blogerica Dashofblue Makeup rekla je da joj je ovo najbolji dio godine pa joj je baš drago što se #AvonMakeupChallenge održao baš sada. Ljubav prema make upu otkrila je u osmom razredu, a najdraži su joj proizvodi tekući puder, bronzer i mat ruževi. Kaža da joj je najbolji beauty savjet koji je dobila, otkriće da na spavanje nikada ne ide sa šminkom. Iako joj je bilo teško u ovom izazovu napraviti sve što je željela i to u samo šest minuta, kaže da joj je bilo zabavno kao i da je dala sve od sebe da uz pomoć svojih osobnih trikova, zasjaji i pokaže svoje vještine kreiranja pravog blagdanskog looka.
26-godišnja Silvija poznatija kao blogerica Ith’s Corner rekla je da u svojoj beauty rutini uvijek naglasak stavlja na oči, a manje na lice i uvjerena je u izreku – manje je više. Zaljubljenica je u kozmetiku, ali uvijek joj je na umu beauty minimalizam. Puder bi najradije izbjegla ako može, a od ostalih proizvoda dragi su joj mat ruževi i olovke za usne. I definitivno, najgori beauty trend su joj Instagram obrve. I za nju je #AvonMakeupChallenge bio veliki izazov i pravo šestominutno iznenađenje, jer joj inače treba primjerice za večernji make up i do 40 minuta i to ako je riječ o looku bez umjetnih trepavica.
U videu koji je nastao u suradnji FASHION.HR TV-a i kozmetičke kuće Avon pogledajte kako su se djevojke snašle i kako su na zanimljiv i originalan način pristupile izazovu.
Foto: PR
Video: VTS Video Production