Iako nam šminka može trenutno, ali privremeno naglasiti pogled, sve više žena okreće se dugoročnijim rješenjima za isticanje očiju. Upravo zbog toga su serumi za rast trepavica u zadnje vrijeme postali jedan od najtraženijih proizvoda u beauty rutini. Umjesto kratkoročnog efekta koji daju maskare ili ekstenzije, serumi obećavaju postupno jačanje i obnavljanje trepavica, dajući im gustoću i duljinu bez štetnih tretmana.
Za početak, prvo treba objasniti kako izgleda cijeli proces. Trepavice prolaze kroz tri faze rasta, a serumi su osmišljeni da produže fazu aktivnog rasta (anagena faza) i ojačaju korijen dlake. Njihov učinak temelji se na pažljivo biranim sastojcima poput peptida, biotina, hijaluronske kiseline te biljnih ulja, koji zajedno potiču regeneraciju, njegu i rast. Pravilnim korištenjem može se spriječiti lomljenje i ispadanje trepavica, a nove dlačice rastu jače i zdravije. Učinci, naravno, nisu trenutačni, ali već nakon mjesec dana mnogi korisnici primjećuju vidljive promjene.
Treba naglasiti i kako serumi za rast trepavica, ako ih odlučite uvesti u svoju rutinu njege, zahtijevaju disciplinu. Njihova učinkovitost dolazi tek uz svakodnevno korištenje. Idealno ih je nanositi navečer, na čistu i suhu kožu, neposredno uz liniju trepavica, slično kao što biste nanosili tuš. Većina seruma dolazi s preciznim aplikatorima koji olakšavaju primjenu, a za postizanje punog efekta potrebno je otprilike između 2 do 3 mjeseca. Nakon tog razdoblja, trepavice mogu djelovati gušće, duže i tamnije, no bitno je nastaviti korištenje kako bi se rezultati zadržali.
Prije kupnje, važno je uvijek pogledati sastav proizvoda. Tako prednost dajte serumima koji su dermatološki i oftalmološki testirani. Izbjegavajte formule koje sadrže iritantne tvari, posebno ako imate osjetljive oči. Serumi s prirodnim uljima poput ricinusovog, arganovog ili bademovog dodatno hrane dlaku i umiruju okolnu kožu.
Odlučili smo vam olakšati potragu pa smo u nastavku pripremili popis pouzdanih seruma za rast trepavica koje vrijedi isprobati.






Foto: Instagram, DM, Lancôme, Beauty Garden, Shiseido, The Ordinary, Augustinus Bader