Kako je Nara Smith postala zaštitno lice nove Cetaphil kampanje?

Ako ste ikad scrollali TikTokom i naišli na savršeno kadriran video žene koja kuha domaći kruh u svilenoj haljini, velika je šansa da ste već upoznati s Narom Smith. Ova manekenka i influencerica, poznata po svojoj „kućanica s Instagrama“ estetici, sada je i zaštitno lice nove Cetaphil kampanje From Scratch to Soothe.

Kampanja dolazi kao dio Cetaphilove linije proizvoda za kožu sklonu ekcemu, Restoraderm. Iako se radi o ozbiljnoj kožnoj problematici, kampanja je sve samo ne dosadna; nježni tonovi, cool vizuali i lice koje već dobro poznajemo s društvenih mreža. Nara možda nije dermatologinja, ali njezino iskustvo s problematičnom kožom čini ju itekako autentičnim izborom. Ljudi su se s njom povezali jer nije skrivala svoje kožne probleme, već ih je dijelila otvoreno, što je odmah pokrenulo lavinu komentara i, očito, zainteresiralo brendove poput Cetaphila.

Cetaphil ovom kampanjom jasno pokazuje da želi pričati stvarne priče i povezati se s mlađom publikom, a Nara Smith je tu savršena karika jer ako itko zna kako spojiti eleganciju, iskrenost i dobru kremu, onda je to zaista ona. Ono što ovu kampanju čini zaista uspješnom nije samo estetika ili prepoznatljivo lice, već autentičnost, rijetka valuta u svijetu društvenih mreža. Kroz Narinu ranjivost i transparentnost, Cetaphil ne samo da promovira proizvod, već gradi povjerenje. A to je danas moćniji alat od bilo koje reklame.

Foto: Instagram

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE