
Vrlo smo često, što zbog neprestanog obnavljanja odjeće, obuće i kozmetike ili nedovoljno vremena i volje, u deficitu s prostorom. Trendovi se brzo mijenjaju i često nam se dogodi da ne znamo kamo bismo sa stvarima. Ormari su nam prepuni, a mi nezadovoljni onim što imamo. Koliko smo samo puta zaboravili što nam se sve nalazi u dubini ormara i opet kao hrčci kupovali gotovo jednake stvari?!
Prostor je životna raskoš, ako nas razumijete?! U prostoru je najvažnija, organizacija. Promislite samo, koliko vam je zapravo ugodnije raditi kada uredite radni stol ili koliko se bolje osjećate kada počistite pretince/ladice i dovedete ih u red?! Isto je i s beauty proizvodima. Koliko se samo bolje osjećamo kada ispraznimo kupaonski ormarić u kojemu su se nagomilale prazne tubice, kutijice ili proizvodi kojima je davno već prošao rok trajanja?! A tu su onda i proizvodi koji vam izazivaju alergijske reakcije, ali su spremljeni u ladice kao propusti u obliku darova koji vam nikada nisu baš “legli” i to iz preko nekoliko razloga (teksture, mirisa). Svakako je odlično svako malo napraviti selekciju proizvoda, prema godišnjim dobima ili jednostavnije, bojama.

Idealno bi bilo kada biste imali ljetnu i zimsku kremu, kao i ljetni i zimski parfem. Kozmetiku možete slagati i prema veličini proizvoda. Imajte na umu – kada u prostoru nema nereda, život je odmah ljepši. O važnosti pospremanja životnog prostora, pisala je Marie Kondo u knjizi “The life – Changing Magic of tidying up.” Bit metode KonMari (umjetničko ime autorice knjige) ukloniti je sve nepotrebne proizvode u pojedinoj kategoriji i pri tom si postaviti pitanje “Usrećuje li me?”. Samo ako je vaš odgovor potvrdan, proizvod zadržite.

Ma.D.
Foto: Instagram (@homeatsix, @mariekondo)