Kako postići ujednačen ten uz pomoć uređaja za čišćenje kože?

clarisonic 
Clarisonic brand je 2004. godine izumio sonično čišćenje, što znači da čekinje na četki osciliraju na precizno podešenoj frekvenciji (300 pokreta u sekundi) što stvara optimalno čišćenje kože do 6X bolje nego se to može učiniti s rukama. Danas postoje mnogi uređaji za čišćenje kože, koji imaju rotacijsko čišćenje, no sama riječ “sonično” dolazi upravo iz Clarisonic-a te je stoga i patentirana. Do danas je prodano više od 10 milijuna, jako voljenih,  uređaja koji pomažu stvoriti zdrav, mlađi izgleda kože. Također, američki dermatolozi su ga proglasiti uređajem #1 za čišćenje kože.

Clarisonicov inovativni sustav Pro Sonic Skin Cleansing prvotno je razvijen za potrebe profesionalnih tretmana kože. No, ubrzo su ga počeli preporučivati vodeći dermatolozi, kozmetičari i stručnjaci za SPA tretmane te je, postavši vodeći aparat za čišćenje kože, u potpunosti promijenio način njege.

clarisonicClarisonicova sonična metoda istovremeno je nježna i moćna; unosi radikalne promjene u kozmetičku industriju, spajajući proizvode koji djeluju na površini s tehnologijom koja prodire duboko u kožu uz fantastične rezultate: preobražava teksturu i smanjuje pore, a ten postaje ujednačeniji, blistaviji i mekši. Za razliku od uređaja s rotirajućim četkicama, Clarisonicova patentirana tehnologija zvučnih valova djeluje na prirodnu elastičnost kože, uklanjajući dubinske nečistoće iz pora i pripremajući kožu na bolje upijanje proizvoda za njegu. Klinički su rezultati pokazali da se korištenjem aparata postiže poboljšano upijanje, a uklanjanje make-upa, nečistoća i masnoća šest je puta učinkovitije od čišćenja lica rukom.

Potaknut izvanrednim uspjehom u domeni profesionalne njege kože, Clarisonic je odlučio proširiti ponudu svojih proizvoda i na maloprodajno tržište, omogućujući kupcima da brzo i lako, za samo 60 sekundi, iz temelja promijene svakodnevni ritual njege kože.

  
clarisonic 
Kompaktnog dizajna i jednostavan za primjenu, uređaj Clarisonic Mia 2 idealan je izbor za postizanje čiste, prekrasne kože u svakoj prilici. Mia 2 također se temelji na metodi soničnih valova; ima dvije brzine, ugrađeni vremenski indikator (T-Timer) s jednominutnim ciklusom čišćenja, a u komplet je uključena i praktična zaštitna kutija – putna futrola. Clarisonic nudi četke jedinstvenog dizajna koje pristaju na sve modele, kao i posebno formulirane proizvode za čišćenje kože, što kupcima pruža jedinstveno iskustvo prilagođeno njihovim potrebama.

Četke su prilagođene svakom tipu kože:
SENSITIVE ČETKA- Dizajnirana za sve tipove kože, uključujući kožu koja može biti osjetljiva ili neuravnotežena sa suhim i masnijim dijelovima. Ova univerzalna četka pruža optimalno čišćenje te spada u osnovni paket prilikom kupnje uređaja.
DELICATE ČETKA – Idealna za tanku kožu, sklonu reakcijama. Ova četka ublažiti će kožu sklonu sezonskim promjenama.
NORMAL ČETKA – Snažnija četka za normalnu ili masnu kožu kojoj ne fali elastičnosti.
DEEP PORE ČETKA – Ova četka je projektirana s čekinjama dvojnog smjera za ciljano čišćenje konture lica (nos i brada), gdje se prikuplja prljavština koja začepljuju pore, stoga je idealna baš za osobe koje se bore protiv proširenih pora.

clarisonicOve jeseni, brand nam donosi blagdansku i posebnu ediciju Clarisonic Mia 2 uređaja kojeg potpisuje Keith Haring. Keith Haring je bio istinski vizionar koji je nadahnuće za svoja jednostavna, no upečatljiva djela crpio iz energije New Yorka. Njegova umjetnost je postala vrlo popularna 80-ih godina prošloga stoljeća, no uvijek mu je bilo važno da njegov rad prožet ljubavlju, humanošću i kreativnom ekspresijom ostane dostupan svima. Misija Fondacije Keitha Haringa je pružanje podrške neprofitnim organizacijama koje omogućuju obrazovanje djeci koja žive u nepovoljnim životnim uvjetima, kao i organizacijama koje sudjeluju u istraživanjima i pružanju skrbi osobama koje boluju od AIDS-a ili su zaražene HIV-om.

Mi, nositelji branda Clarisonic smo posebice uzbuđeni i počašćeni što nam se pružila prilika da Haringovu umjetnost i poruku suosjećanja podijelimo s ljudima širom svijeta kroz dva divna uređaja koji prikazuju njegov rad: Love & Dance. Ova dva prekrasna uređaja je Oprah Winfrey stavila na listu svojih najdražih stvari u 2015. godini. Budući da vjerujemo da istinska ljepota nije samo površinska, u posljednjih smo deset godina neprofitnim organizacijama koje pomažu ženama da se osjećaju dobro i žive zdravo donirali više od 5 milijuna dolara. Brand Clarisonic je dostupan ekskluzivno u Muelleru: Trg B.J.Jelačića te CCO Jankomiru.

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE