
Filmski poljupci. Otisak sočnih usana na jutarnjoj šalici kave. Majčina kozmetička torbica koja miriše poznato i toplo. Valovi u kosi. Večernja haljina. Crveni ruž.
Reklama za Rouge Baiser iz 1949. prikazuje Parižanku postratnog perioda: dugačkog vrata, valovite tamne kose i s crnim povezom na očima, ona je ideal seksipila, snage i elegancije – personifikacija pobjede. Crno – bijela silueta naglašena je crvenim ružem, Rouge Baiserom (franc. crveni poljubac), simbolom ženstvenosti i sofisticirane ljepote. Crveni ruž je ikona dekorativne kozmetike, i nema žene koja ga nema u svojoj kolekciji – baš kao i malu crnu haljinu ili cipele s potpeticom. Više pročitajte OVDJE.
Reklama za Rouge Baiser iz 1949. prikazuje Parižanku postratnog perioda: dugačkog vrata, valovite tamne kose i s crnim povezom na očima, ona je ideal seksipila, snage i elegancije – personifikacija pobjede. Crno – bijela silueta naglašena je crvenim ružem, Rouge Baiserom (franc. crveni poljubac), simbolom ženstvenosti i sofisticirane ljepote. Crveni ruž je ikona dekorativne kozmetike, i nema žene koja ga nema u svojoj kolekciji – baš kao i malu crnu haljinu ili cipele s potpeticom. Više pročitajte OVDJE.
