Nastavak slučaja ‘Sephora kids’: Imam 13 godina, a ovo su proizvodi bez kojih ne mogu!

Fenomen “Sephora Kids” o kojem pišu mediji u svijetu, još je jedan pokazatelj koliko je nužno još od malih nogu djeci omogućiti edukaciju, odnosno medijsko opismenjavanje. Pojavom različitih društvenih mreža, AI generiranih vijesti i vizuala, sve teže je naći granicu između izmišljotine i realnosti. Među najvećim problemima je shvaćanje sadržaja i preporuka koje objavljuju njihovi idoli, influenceri kao ‘’apsolutne istine’’. Potrebna je sve detaljnija regulacija društvenih mreža kako bi od rane dobi mogli  kritički sagledati ono što im se svakodnevno plasira.

 

Podsjetimo, “Sephora Kids” fenomen o kojem smo pisali ovdje, proširio se društvenim mrežama, a radi se o situaciji kada mlađe tinejdžerice u Sephori sumanuto kupuju razne proizvode za njegu kože koji su mahom anti age proizvodi namijenjeni zreloj koži. Kozmetika koju kupuju također je izuzetno skupa, a takvi proizvodi imaju vrlo specifične upute korištenja i mogu naštetiti mladoj koži djece. “Sephora Kids” proširio se internetom te izazvao velik broj komentara, a kako navodi Business of Beauty, veliku ulogu u nastajanju ovog fenomena imaju influenceri koji na internetu objavljuju sadržaj o njezi kože, “Proliferacija dermatologa i stručnjaka za njegu kože koji propovijedaju važnost sastojaka na TikToku rodila je novu generaciju kupaca proizvoda za ljepotu koji su pametniji nego ikad”. Stoga je lako pasti u klopku trendova i misliti da su baš sve stvari koje influenceri preporučuju nužne, a pogotovo pod taj utjecaj padaju mlađe osobe koje (još) nemaju u potpunosti razvijeno kritičko mišljenje. 

 

@harperzilmer4 WAIT TILL THE END#fyp ♬ original sound – Witch bitch

 

Business of Beauty također nedavno je izvijestio o 13-godišnjoj tinejdžerici iz Amerike koja je na društvenim mrežama objavila svoju beauty rutinu raznih koraka njege te je izazvala lavinu reakcija. “Potrebna joj je “kako se igrati vani” rutina”, izjavila je jedna korisnica na Instagramu, s njom su se složili i drugi korisnici “Trebala bi se igrati s igračkama”. Drugi ipak staju u njenu obranu, “Ljudi, mislim da zaboravljamo da su beauty YouTuberi bili popularni 2012. i da su mlade djevojke tada također slijedile njihove rutine šminkanja, ali to nije bilo tako popularno i veliko kao što je sada s Tiktokom…” dodala je korisnica Instagrama.

 

Ovo su samo neki od proizvoda koje tinejdžerica koristi:

Tonik Glow Recipe – tonik koji radi kemijski piling kože, a sadrži BHA i PHA kiseline
Glow Recipe Watermelon Glow Ultra Facial Mist – maglica s hijaluronskom i glikonom kiselinom (također radi kemijski piling)
Glow Recipe Dew Drops – serum s niacinamidom za posvjetljivanje kože
Drunk Elephant Protini Polypeptide Firming Moisturiser – krema s peptidima koja djeluje na bore te čini kožu zategnutijom i glatkom 
Saie’s Glowy Super Gel – gel za sjaj lica s vitaminom C i laganim šljokicama
Rare Beauty i Charlotte Tilbury Pillow Talk – rumenilo
Iconic London Ultimate Bronzing Powder – bronzer za lice
Iconic London – maskara
Svi proizvodi koje koristi skupljeg su cjenovnog ranga, baš kao i oni koje tinejdžeri kupuju u Sephori. Bitno je imati na umu da sadržaj na internetu ne mora nužno prikazivati stvarnost pa je moguće da je tinejdžerica iskoristila priliku za popularizaciju svog sadržaja s obzirom na veliki odjek “Sephora Kidsa” u medijima. 

Foto: TikTok, Instagram

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE