
Ako ste dosad bile vjerne poklonice mirisnih iznenađenja kuće Chloe, osmijeh na lice sasvim sigurno će vam izmamiti nova parfemska kreacija ovog pariškog branda. Njeno ime je ‘Chloe Love Story Eau de Parfum’, predstavljena je jučer u Parizu, a na tržište dolazi pod okriljem grupacije Coty, i to već ovog rujna!
Chloe Love Story parfem inspiriran je lokotima na pariškom mostu Pont des Arts, u koje ljubavni parovi graviraju svoje inicijale, zaključavaju ih i njihove ključiće potom bacaju u Seinu. Slavnim ljubavnim mostom nadahnuta je i bočica parfema, kao i reklamna kampanja čija je ambasadorica karizmatična francuska glumica Clemence Poesy. U javnost uskoro izlazi i TV reklama Melanie Laurent, koja je publici poželjela prirediti pravu parišku romansu i pritom je provesti svim onim mjestima na koja odlaze pravi Parižani. Sami parfem kreiran je godinu dana te istražuje cvjetni teritorij, a osobito cvijet naranče, nerolija i jasmina.

H.B.
photo: Chloe
