Početkom godine nekako najviše težimo za promjenom; bilo da se one tiču našeg privatnog života, nekih osobnih ciljeva ili pak fizičkog izgleda, mala doza osvježenja pokazala se kao sjajan boost neke dobre, nove energije. Nekako u želji za promjenom prva se na tapeti najčešće pronađe naša kosa koju je nakon zime potrebno vratiti u život, a sjajna vijest je ta da već sada znamo koja će boja za kosu obilježiti godinu pred nama!
Iako je tek startala, 2025. godina već je sada unijela neke nove trendove u svijetu ljepote. Ono što se zadržalo od prijašnjih godina su prirodnost i sofisticiranost, dok ćemo se u ovoj godini okrenuti toplijim, nježnijim tonovima koji naglašavaju prirodnu ljepotu. Ako želite unijeti malo svježine u svoju kosu, ali i zadržati njezinu prirodnu ljepotu, onda je “Mocha Mousse” nijansa kao stvorena za vas. Riječ je o toploj, smeđoj nijansi koja s lakoćom unosi sklad između jednostavnosti i luksuza.
Ova boja nije samo vizualno privlačna, već je i nevjerojatno praktična, što je čini savršenim izborom za sve one koji želi istaknuti svoju ljepotu bez kompliciranog održavanja. Frizeri diljem svijeta predviđaju da će “Mocha Mousse” postati sinonim za stil i eleganciju u 2025. godini, jer savršeno pristaje svim generacijama i tipovima kose.
“Mocha Mousse” nijansa kombinira bogate, kremaste tonove smeđe s blagim podtonovima karamela ili čokolade, stvarajući mekan i prirodan izgled. Ova boja naglašava zdravlje i sjaj kose, čineći je idealnim izborom za one koji žele suptilnu, ali primjetnu promjenu. Nema oštrih kontrasta, pa izgleda elegantno i nenametljivo, a savršeno pristaje svim tonovima kože. Za razliku od svjetlijih tonova koji zahtijevaju često nijansiranje korijena, “Mocha Mousse” se lako održava. Postupno blijedi u prirodan ton, pa nećete morati često posjećivati frizera.
Kako bi boja ostala svježa i sjajna koristite šampon bez sulfata namijenjen obojenoj kosi, redovno nanosite hidratantne maske kako biste spriječili isušivanje te izbjegavajte prečesto pranje kose – to će produžiti postojanost boje!
Foto: Instagram