Prvi smo zavirili u novu beauty oazu na Vrbanima, a u kojoj možete testirati omiljene domaće beauty proizvode

Iako smo navikli novootvorena mjesta otkrivati u samom centru grada, zagrebački Vrbani od prošlog tjedna postali su bogatiji za novu beauty oazu simpatičnog naziva – Gušt! Već na samom ulazu se vidi da ovo mjesto upravo to i jest, čisti gušt za sve ljubitelje kvalitetne, domaće kozmetike! O čemu je točno riječ i što sve možete vidjeti i isprobati u Guštu, otkrijte u nastavku teksta!

Ako ste veliki ljubitelj domaće kozmetike, a s kojom se kao relativno mala zemlja itekako možemo pohvaliti, onda je Gušt mjesto koje definitivno morate posjetiti. Iza realizacije ove zaista kreativne ideje koja je nedostajala na domaćem tržištu stoji Nikolina Kemenović koja je u ovu beauty oazu okupila sve najbolje domaće beauty brendove te im omogućila da njihovi proizvodi postanu dostupniji zaljubljenicima u svijet ljepote. Više o ovom posve drugačijim konceptu, a koji je puno više od klasične kozmetičke trgovine porazgovarali smo s Nikolinom, a kako se rodila ideja za ovaj projekt i u kojim ćemo sve brendovima ‘guštati’ saznajte u nastavku teksta!



Prije nekoliko dana svoja vrata je otvorila nova beauty oaza simpatičnog imena Gušt. O čemu je zapravo riječ?

Gušt je mala oaza uživanja u svemu lijepom. Radi se o concept store-u s prirodnom, clean i eko kozmetikom hrvatskih proizvođača i proizvodima hrvatskog modnog i produkt designa. Oko 90% kozmetike u Hrvatskoj se, naime, uvozi, a toliko je predivnih proizvođača, hrabrih i kreativnih ljudi u Hrvatskoj koji imaju što ponuditi. U Guštu će oni imati svoje mjesto. Osim toga, ovdje su nam važne potrebe naših kupaca, želimo saznati koje su njihove navike u njezi kože lica i tijela kako bismo svakom mogli preporučiti pravi proizvod iz naše ponude. Tako da će se u Guštu moći dobiti i savjet i preporuka. Vjerujem da će Gušt biti mjesto na kojem će se moći kupiti kako poklon za dragu osobu, tako i počastiti sebe za čisti gušt!

Kako se rodila ideja za ovaj projekt i kako je tekla njegova realizacija? Što su vam bili najveći izazovi?

Zapravo, ideja je nastala iz osobne ljubavi prema beautyju i dizajnu. Otkrivati i upoznavati brendove, osobito hrvatske, isprobavati nove proizvode, pronaći poseban komad kojim ću osvježiti garderobu ili životni prostor, oduvijek je bilo moja strast. Iskustvo rada u privatnom sektoru i obiteljskoj tvrtki koja je također hrvatski proizvođač, ohrabrilo me da se otisnem u poduzetništvo. Iako danas imamo pristup brojnim kozmetičkim proizvodima, kad se nađemo pred (pre)velikim drogerijskim izborom, zbunimo se jer ne znamo otkud krenuti, koga pitati, tražiti savjet ili uputu. Kao kupac primijetila sam i kako van web shopova ili drogerija nema puno mjesta na kojima se mogu pronaći hrvatski proizvođači kozmetike na jednom mjestu. Kad se iskristalizirala ideja o mjestu koje će okupiti hrvatske proizvođače, dizajnere i druge kreativce, valjalo je pronaći lokaciju. Kao lokacija svjesno je i ciljano odabran zapadni dio grada Zagreba, odnosno Vrbani. Ovaj je dio grada vrlo aktivan i živ, u njemu se otvaraju restorani, wine barovi, artisanske pekarnice… Željeli smo se pridružiti tom valu decentralizacije grada, ali i izaći iz shopping centara i vratiti život u kvartove u kojima se realan život odvija. Za cjelokupnu realizaciju bilo nam je potrebno 9 mjeseci. A kad je o izazovima riječ… Vjerojatno su bili slični onima koje imaju svi koji krenu u ovom smjeru. U vječnom plesu s papirologijom, pravilima i obvezama, ponekad niste sigurni nagovaraju li vas ili odgovaraju da se otisnete u poduzetništvo. S jasnom vizijom, pogleda uprtog u cilj i upornošću, uspjeli smo. Utkano je u Gušt mnogo strasti, ljubavi i vjere i nadam se da će to i naši kupci osjetiti.

Koji se sve domaći brendovi mogu pronaći u Guštu?

Velika mi je radost što u Guštu možete pronaći sjajne brendove kao što su Aprive, Hvaroma, Matinata, Gesha, Moja oaza, Luxea, Uchka, San kozmetika, Sulis, Loveda, ‘ard, Cosmel i 757. Svi su oni proizvođači i poduzetnici u Hrvatskoj za što zaista treba dosta hrabrosti i volje. Kad je, pak, o kreativi riječ, tu su Lykke, Anka Jewelry, Zen candles, Into The Wild Cutting Board, Mustra, Indestructible Croatia i List living. Osim što u Guštu možemo isprobati razne proizvode domaćih kreativaca, ovo je istovremeno mjesto na kojem se održavaju razine radionice. Ispričajte nam malo više o tome i samoj ideji! Sam Gušt ima dualni koncept. Prvi dio je već spomenuti store sa svim proizvodima i osobnim pristupom svakom kupcu. Drugi dio je što se Gušt vikendima, ili po potrebi, pretvara u oazu za druženje. Kroz radionice koje planiramo želja nam je da Gušt opravda svoje ime – da bude mjesto užitka, odmora, zabave i druženja. U planu su nam razne radionice; od izrade svijeća, prirodne kozmetike, vezenja do radionica psihološke tematike. Cilj svega je da se ljudi opuste i provedu kvalitetno svoje slobodno vrijeme. Bio to tek ‘babinjak’ ili ženski rođendan, namjeravamo guštati uz čašu dobrog vina ili mimoze i nešto ”za pod zub”.

Također, interijer Gušta je predivan; topao i jako opuštajuć. Tko je za njega zaslužan?

Hvala Vam što ste primijetili. U uređenju Gušta sam posebno uživala. Naime, interijer je rezultat suradnje s dizajnericom Petrom Čovran iz design studija Skup. I dizajn interijera je nešto što ubrajam u beauty, a u suradnji s Petrom sam puno o njemu naučila. Želja mi je bila da prostor bude topao, opuštajući i da ima više energiju nečijeg doma nego poslovnog prostora. Boje, detalji, biljke u prostoru…Sve je promišljeno i veseli me što su naši prvi kupci to primijetili i njihove su reakcije stvarno pozitivne.



Iako je Gušt prije nekoliko dana otvorio svoja vrata, kakve su dosadašnje reakcije? Što se nekako najviše traži?

Reakcije su odlične! Ljudi nas tek otkrivaju, no jako im se sviđa što smo u kvartu i što blizu kuće imaju gdje svratiti kad im treba neka sitnica, poklon ili da mogu pješice doći na radionice. Najviše se traži kozmetika, a primjećujem kako se s dolaskom sunčanih dana sve više raspituju i o kremama za sunčanje. Čak i ako dođu ciljano po nešto, uvijek im još neki brend zapne za oko, pa otkriju nešto novo. Čini mi se da sam uspjela u naumu da kvartu donesem malo gušta.



Koji su vam planovi za budućnost? U čemu ćemo još ‘guštati’?


Apsolutno mi je namjera proširiti asortiman novim brendovima, pa ćemo već za kojih tjedan dana u ponudi imati jedan od prvih hrvatskih niche parfema hrvatske indie parfemske kuće Sortilege olfactive arts. Cilj mi je etablirati se u ovom dijelu grada kao mjesto koje ljudi poznaju, vole i cijene, a želja da nas prepoznaju ljudi iz cijelog grada i postanu kupci. Uskoro će krenuti prve radionice, planiram nekoliko modnih događanja na kojima će biti prilike osvježiti svoj ljetni look te brojne pop up storove. Sve u svemu, u Guštu nikad neće biti dosadno. Tko zna, možda još negdje nikne drugi Gušt. Veselim se tom putu.

Foto: @imagestudio.wedding

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE