Sigurni smo da se sjećate proslave svojih rođendana, uz torte, balone i igru u parku koja bi trajala prekratko. No, nova generacija ima potpuno drugačiju ideju kako bi savršena rođendanska proslava trebala izgledati. Tako sve više klinaca, posebice pripadnika Gen Alpha generacije, svoje rođendane želi provesti u beauty trgovinama poput Sephore i Glossiera. Umjesto klasičnih proslava, sada se organiziraju skincare radionice, make up tutorijali i zabavne potrage za blagom među policama s kozmetikom.
Rođendanski partyji s tematikom ljepote postali su pravi trend među djecom i tinejdžerima, a jedan od najpopularnijih odredišta za takve proslave postala je Sephora. Kako prenosi Business of Fashion, umjesto klasičnih igara i slatkiša, djeca danas uživaju u šminkanju i i učenju o njezi kože. Ovi partyji ne samo da su zabavni, već ih i mnogi percipiraju kao edukativne, pružajući mladima priliku da nauče kako pravilno koristiti popularne kozmetičke proizvode. Ovaj trend nije ograničen samo na Sephoru jer i brendovi poput Glossiera također privlače mlade generacije, nudeći im priliku da proslave rođendane na jedinstven i nezaboravan način.
S druge strane, ovaj fenomen nije protekao bez kontroverzi. Dok jedni gledaju na ovaj trend kao na zabavan način proslave rođendana, drugi raspravljaju o tome je li prerano da djeca razvijaju interes za skincare i make up?
Rođendanski partyji u Sephori i sličnim kozmetičkim brendovima postali su više od obične zabave – oni su odraz društvenih promjena i utjecaja društvenih mreža na mlade generacije. Dok jedni vide ovaj trend kao priliku za edukaciju o kozmetici, učenje o vlastitoj koži, njezinom zdravlju te u suštini čistu zabavu, drugi pak upozoravaju na potrebu za oprezom kako bi se osiguralo da djeca koriste proizvode prikladne za njihovu dob.
@cc_plus_ More and more children are "buying" beauty products and their parents seem to be ok with it #tiktokviral #trending #beautytok #beautyproducts #sephora #newfad ♬ Makeup/beauty/transformation/bright house(1296878) – G-axis sound music
Postavlja se pitanje – je li ovo samo bezazlena zabava ili odraz promjena u društvu gdje djeca sve ranije ulaze u svijet potrošačke kulture? Bez obzira na odgovor, jasno je da industrija ljepote postaje neizbježan dio odrastanja nove generacije, a trgovine poput Sephore mijenjaju definiciju dječje zabave.
Foto: Instagram