Influencerica i beauty mogulica Huda Kattan je ranije ove godine ponovno preuzela ulogu glavne izvršne direktorice svojeg istoimenog kozmetičkog brenda Huda Beauty, a osim rebrandingom, novo poglavlje je označila lansiranjem linije proizvoda o kojoj se ne prestaje pričati. Kattan se tako nakon dulje pauze vratila u laboratorij, a rezultat je Easy Blur franšiza, koja obuhvaća Easy Blur Natural Airbrush puder i Easy Blur primer za zaglađivanje bez silikona.
Linija odražava Hudin novi estetski smjer, zaokret u odnosu na “full-face”, teški make-up na kakav smo od nje naviknuli. “Za vrijeme COVID-a, svašta se promijenilo. Mrzila sam činjenicu da su filtri preuzeli, nismo se osjećali dovoljno samouvjereno da pokažemo svoju pravu kožu. Standardi ljepote svačijeg lica porasli su i osjećala sam da ih moram uskladiti,” rekla je Kattan za WWD, dodavši kako je njezin novi puder upravo zato mnogo laganiji, nalik serumu, a opet donosi sjajan “blur” efekt.
Huda se vratila svojim korijenima i u kontekstu kampanje za Easy Blur na društvenim mrežama. Kako i sama kaže, njezina najveća snaga je transparentnost, što je ovoga puta došlo do izražaja kroz njezin odvažan potez da u kampanji pokaže svoju kožu bez make-upa i filtera. “Kada sam 2021. prestala koristiti Photoshop i filtere, nisam niti sanjala koliko će to utjecati na način na koji kreiramo Huda Beauty proizvode. Danas otkrivam jedan od njih koji je najsličniji filteru”, poručila je videu koji je na TikToku skupio više od sedam milijuna pregleda.
Kattan je istaknula kako su novi puder i primer osmišljeni da odgovaraju njezinom najpoznatijem proizvodu, Easy Bake prahu, te nadopunjuju njezinu klasičnu rutinu podloge u tri korake – “prime, blur, bake”. Primer sadrži ekstrakt mliječnog čička i glicerin, uz polimere koji zamagljuju pore, za kontrolu masnoće i zamućivanje pora, dok puder uključuje 1,5 posto niacinamida i silicijevog dioksida, nudeći srednje, ali nadogradivo prekrivanje u 29 nijansi.
Cijene proizvoda se kreću od 29 do 37 dolara, a na police trgovina te Huda Beauty webshop stižu 2. rujna. Ipak, pojedine beauty TikTokerice, poput Katie Jane Hughes i Glamzille, već su imale priliku isprobati Easy Blur liniju, a čini se kako su sve redom oduševljene. “Uz ovaj puder zaista ne trebaš filter”, komentirala je jedna od influencerica.
Foto: Instagram