Velike su šanse kako ste i sami u pretpubertetskoj dobi “posudili” mamin ruž ili sjenilo i potajno ga isprobavali, no teško da se itko od nas kao desetogodišnjak igrao s kremom protiv bora ili retinolskim serumom. Međutim, mnoge mame milenijalke danas u svojim ormarićima čuvaju desetke bočica skupocjenih skincare proizvoda, koji su za njihove kćeri – pripadnice generacije Alpha – postali novim predmetom žudnje. Kada u jednadžbu dodate TikTok i nove, viralne proizvode koje beauty influenceri predstavljaju iz tjedna u tjedan, rezultat je fenomen o kojem TikTok ovih dana ne prestaje pričati – “Sephora kids”.
Ukratko, horde djevojčica, redom mlađih od 12 godina, odnedavno su počele opsjedati trgovine Sephore, jednog od najvećih prodavača luksuzne šminke i proizvoda za njegu kože u SAD-u. Cijene u Sephori su poprilično visoke, no čini se kako se ove mlade djevojke mogu pohvaliti velikim džeparcem jer u njihovom su fokusu najčešće skupi skincare proizvodi brenda Drunk Elefant. Mnogi dermatolozi u posljednje vrijeme upozoravaju roditelje kako ovi proizvodi nikako nisu namijenjeni dječjoj koži jer sadrže anti-age sastojke poput retinola i vitamina C. Ipak, ono što javnost više zabrinjava od toga što su ove 10-godišnjakinje opsjednute prevencijom starenja jest njihovo ponašanje u Sephora trgovinama.
Naime, korisnici TikToka podijelili su niz uznemirujućih priča o “Sephora djeci”. Tvrde kako su ove djevojčice vrlo svadljive te kako su spremne napasti kupca koji se prije njih dokopao posljednje bočice nekog od bestseller proizvoda. Također, djeca TikTokeri su snimili i prljave, opustošene police prepune uništenih testera. Ova djeca navodno obožavaju miješati skupocjene Drunk Elefant proizvode u takozvane “skincare smoothieje”.
@peytonxblack Gremlins I tell you…. GREMLINS #sephorakids #sephoragremlins ♬ Hoist the Colours – Bass Singers Version – Bobby Bass
A ako se pitate gdje su za to vrijeme roditelji ove djece, odgovor je često – upravo s njima u trgovini. Zaposlenica Sephore na TikToku je opisala situaciju u kojoj je mlada djevojka na blagajnu stigla s proizvodima vrijednim gotovo 900 dolara, uključujući dva parfema od 150 dolara. Nije imala dovoljno novca za plaćanje, te je pozvala majku da dođe pokriti trošak. Razumljivo, majka je bila ogorčena iznosom te je zahtijevala od svoje kćeri da vrati neke od proizvoda na policu. Djevojčica je pristala, ali uz drzak uvjet – “Dobro, ali to je zadnje što ću izvaditi!”
@sarahklait Old people are literally taking over these stores ugh #pov #richkids #richkidsbelike #sephora #lululemon #spoiled #skincareroutine #richpeopleproblems ♬ original sound – Sarah
Nažalost, ovaj obrazac ponašanja nije rezerviran isključivo za Ameriku, jer kako piše Jutarnji, slične slučajeve također viđaju i prodavačice u hrvatskim kozmetičkim trgovinama, iako u nešto manjim razmjerima. “Djevojčice dolaze u trgovine, uzimaju testere te se namažu šminkom, većina ih ne stvara velike probleme, no neke nekad nešto i ukradu”, otkrila nam je jedna od prodavačica.
Foto: TikTok, Profimedia