Urban Decay dolazi u Hrvatsku!

Navukli ste se na Urban Decay? Sve ono što obožavate uskoro ćete moći naći na jednom mjestu. Urban Decay najavljuje svoj dolazak u Hrvatsku i Sloveniju, ekskluzivno u Müller parfumerije.

Od sada ćete imati priliku kupiti sve najnovije proizvode – od baršunasto nježnih sjenila (uključujući neke od najprodavanijih paleta) i kremastih, „opakih“ ruževa za usne do proizvoda lagane teksture i sprejeva za završni izgled i fiksiranje, kako bi make up trajao cijeli dan. Sadržaj vaše kozmetičke torbice više nikada neće biti isti.

Povijest brenda

Priča brenda započinje sredinom devedesetih, kada su ružičasta, crvena i bež boja zavladale prestižnim kozmetičkim tržištem. Ako ste željeli ljubičaste ili zelene nokte, morali ste posegnuti za čudnim rješenjima, primjerice markerima. Suočena s tim, Sandy Lerner (suosnivačica tvrtke Cisco Systems) donijela je hrabru odluku: ako „veliki igrači“ kozmetičke industrije nisu mogli zadovoljiti njezin alternativni ukus kada je šminka u pitanju, učinit će to ona sama. Igrom sudbine, njezin poslovni menadžer David Soward upoznao ju je s kolegicom vizionarkom Wende Zomnir. Kreativna poslovna žena i zaljubljenica u šminku gotovo od rođenja, Wende je također prepoznala nedostatke u paleti boja i odlučila unijeti određene promjene. Na popodnevnoj su kavi sklopile pakt koji je doveo do miješanja odmetničkih boja lakova za nokte u Wendeinom bungalovu u Laguna Beachu. Sandy, David i Wende pokrenuli su Urban Decay u siječnju 1996. s linijom od 10 ruževa za usne i 12 lakova za nokte. Nadahnuti izblijedjelim kulisama gradskog krajolika, osmislili su nesvakidašnje nazive kao što su SMOG, RUST, OIL SLICK i ACID RAIN (SMOG, HRĐA, NAFTNA MRLJA i KISELA KIŠA). Prvi oglas u novinama sadržavao je pitanje „Povraća li vam se od ružičaste boje?“, potičući revoluciju u industriji dekorativne kozmetike.

 
Wende danas upravlja stalnim rastom brenda Urban Decay kao glavni kreativni direktor/suosnivač partner, u čemu joj pomaže Tima Warner (glavni izvršni direktor). Tim (poznat kao „Zen majstor“) savršeno se suprotstavlja ludilu u uredu svojim tihim, prodornim pristupom vođenju kozmetičke tvrtke. 
Stalna i goruća globalna prisutnost dokazuje da su Wende i Sandy oduvijek znale da svijet šminke žudi za alternativnim, žarkim bojama. U SAD-u, stotine proizvoda Urban Decay sada pune ljubičaste police u Sephori, Ulta Beautyju i Macy’su, a dostupni su i na internetskoj stranici beauty.com. Sve veći broj maloprodajnih mjesta u Kanadi, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Italiji, Španjolskoj, Singapuru i na Bliskom istoku ima ovaj brend u ponudi. Iako obožavatelji brenda Urban Decay širom svijeta pristupaju proizvodima na potpuno drugačiji način, osnivači kažu da su primijetili da je neovisan duh ono što ih ujedinjuje. Možda ta glad za nečim jedinstvenim objašnjava strastvenu podršku koju im daju svih ovih godina. Proizvodi Urban Decay pojavljuju se u brojnim časopisima svakog mjeseca. Redovito osvajaju nagrade za najbolje proizvode u konkurenciji dekorativne kozmetike, a vrlo često se vole pohvaliti i PETA2 Proggy nagradom za veganske proizvode i proizvode koji nisu testirani na životinjama. Smatraju da ne bi imali ovakav uspjeh da nije bilo podrške vizažista koji dijele njihovu ljubav prema inovativnom predstavljanju proizvoda i eksperimentalnim bojama. Njihove su kritike na Internetu izvanredne. Srećom, zaljubljenicu u šminku, Ili kako ih vole popularno zvati beauty junkies komentiraju njihove proizvode sve češće! Zajednice brenda Urban Decay na Facebooku i Twitteru jedne su od većih u kozmetičkoj industriji. Vole i prijatelje blogere! Oni su za njih kao urednici u časopisima o ljepoti, strastveni obožavatelji kozmetike i vizažisti u jednom. Pojavljuju se u filmovima, televizijskim emisijama i na popularnim zabavama. Trenutačno su jedna od uspješnijih tvrtki za proizvodnju kozmetičkih boja u Sjedinjenim Američkim Državama. Urban Decay više nije toliko nepoznato i neobično ime za kozmetičku tvrtku. Upravo zbog prvih Urban Decay proizvoda nitko od nas danas ne poznaje svijet u kojem ne bi mogli naći ljubičasti lak za nokte u prodavaonici. Misija je uspjela! Datumi dolaska još uvijek su tajna, ali doznajemo da je riječ o početku 2018. godine (prvi kvartal). Ne brinite, detalji uskoro stižu, a mi ćemo biti presretni prenijeti vam ih! 

Foto: PR

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE