[the_ad_placement id="post-top"]
[the_ad_placement id="post-top-mobile"]

Zahvaljujući umjetnoj inteligenciji sada možemo predvidjeti rezultate skincare rutine

Koliko puta ste do sada kupili neki beauty proizvod koji je izgledao obećavajuće (ili vam je cijeli TikTok obećao da će napraviti čudo na vašoj koži), da bi nakon svega nekoliko puta korištenja završio u košu za smeće? To više ne bi trebao biti slučaj jer je umjetna inteligencija otišla toliko daleko da sada imamo mogućnost predvidjeti rezultate korištenja određenog proizvoda i prije nego se pronađe na našem licu!

Njega kože ulazi u jedno posve novo doba zahvaljujući virtualnoj stvarnosti. Mislili smo da je vrhunac tehnologije virtualno isprobavanje pudera i ruževa putem raznih online platformi, no nova tehnologija ide korak dalje, pa tako možemo predvidjeti kako bi naša koža izgledala nakon dugotrajnog korištenja određenog seruma ili hidratantne kreme.

Riječ je o SkinGPT platformi koja simulira fotorealistične rezultate proizvoda za njegu kože i djelovanje njihovih sastojaka na temelju kliničkih podataka. Tehnologija uzima u obzir i čimbenike poput starenja, izloženosti suncu te onečišćenja zraka, a trenutno je dostupna isključivo beauty brendovima:“Osnovna prednost SkinGPT-a je stvaranje visokorezolucijskih simulacija s čvrstom znanstvenom podlogom,” Anastasia Georgievskaya, suosnivačica i izvršna direktorica tvrtke Haut.AI. Brendovi tijekom proizvodnje svog proizvoda mogu učitati podatke kliničkih ispitivanja i dobiti simulacije kako će određeni proizvod utjecati na kožu.

SkinGPT se koristi unutar istraživačko-razvojnih timova velikih brendova, kao što su Ulta Beauty, Clarins, Beiersdorf i Unilever, omogućujući im da vizualno predstave učinkovitost svojih proizvoda, i to tako da nakon što učitaju podatke, brendovi mogu usporediti rezultate s budućim simulacijama i prilagoditi svoje proizvode prema dobivenim informacijama. Za sve beauty entuzijaste i potrošače, Haut.AI lansirao je platformu Generative Skin, koja omogućuje korisnicima da saznaju učinke različitih sastojaka na kožu, pa tako mogu učitati fotografiju svog lica i virtualno testirati kako će pojedini sastojci djelovati.

Ova inovacija dovela je novu razinu transparentnosti u beauty industriju, pružajući korisnicima priliku da bolje razumiju kako proizvodi djeluju prije nego što ih uopće kupe, a čime će se uštedjeti njihovo vrijeme, novac i nerijetko živci.

Foto: Instagram, https://generative.skin/

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE