Zara je lansirala veliku beauty kolekciju i želimo sve!

Zara 12. svibnja lansira svoju prvu sveobuhvatnu kolekciju proizvoda za uljepšavanje s ciljem stvaranja cjelovite palete proizvoda koji će – bez obzira na boju kože, spol ili osobni stil – biti poželjni i privlačni svima koji drže do svoje individualnosti i doživlja-vaju ljepotu iz jedne nove perspektive. Svi proizvodi napravljeni su od prirodnih sasto-jaka najviše kvalitete, sigurnih za upotrebu i koji ne sadrže štetne tvari (clean formula).

Kolekcija proizvoda za oči, usne, lice i nokte razvijena je pod kreativnom palicom legendarne britanske vizažistice, Diane Kendal, koja je odgovorna za neke od najdojmljivijih izgleda modela s modnih pista New Yorka, Pariza i Milana i koja je surađivala s najznamenitijim imenima modne fotografije. Ova kolekcija proizvod je dubokog promišljanja i opažanja, rođena nakon više od jedne godine razvoja i virtualne suradnje između našeg tima u Španjolskoj i Diane u New Yorku.

Kada su mi iz Zare prišli i predložili da vodim kreativni razvoj kolekcije Zara Beauty, u tome sam vidjela priliku da napravim proizvode koje će svi htjeti upotrebljavati. Zara je oduvijek imala tako raznoliku publiku i htjela sam tu istu veliku viziju primijeniti i na njihovu kolekciju kozmetičkih proizvoda koji bi bili sigurni za uporabu i ne bi sadržavali štetne sastojke (clean formula), koji bi se mogli ponovno puniti i koji bi bili dostupni svima.

Zaista sam ponosna na ovo što smo stvorili: sveobuhvatnu kolekciju ciljano jedinstvenog sastava proizvoda za oči, usne, lice i nokte. Proizvodi u raznolikoj paleti boja koji posjeduju određenu dozu razigranosti, a istovremeno su sigurni za uporabu i bez štetnih sastojaka je nešto što, u biti, dosad nije postojalo. Kroz mnoštvo različitih lica i izgleda, kolekcija slavi ono što ja smatram najvažnijim u našoj industri-ji: ne postoji ljepota, samo ljepot(ic)e.“, izjavila je Diane Kendal.

Eva Lopez-Lopez, koja je na čelu Zara Beauty kolekcije, ističe: „Naš cilj je bio stvoriti nešto zaista prihvatljivo većini, u čemu bi većina sudjelovala – inovativne proizvode sa zaigranom, osobnom i individualnom notom, sastavljene od visokokvalitetnih sastojaka i inovativnih boja. To su bile naše težnje koje smo dijelili s Diane, tako da je ona nama bila savršen izbor za suradnju.“

Baron & Baron, kreativna agencija s uredima u New Yorku i Parizu, razvila je jedinstveno pakiranje prilagođeno proizvodima. Inspirirani slovom „Z“ iz logotipa Zare, cjelokupna linija proizvoda je nakošena, elegantna, namijenjena višekratnom punjenju i osmišljena kako bi omogućila intenzivniji doživljaj svih proizvoda koji je čine. Baron & Baron je također osmislio i ideju branda, njegovo lansiranje i strategiju te kreativni, digitalni i društveni koncept u svakom aspektu: „Umjesto prilagođavanja svog koncepta specifičnim ciljnim tržištima, što je nešto vrlo uobičajeno u industriji ljepote, Zara je izabrala opciju da izbaci na cjelokupno tržište revolucionarnu liniju s proizvodima prilagodljivima svakom izgledu i stilu. To je ono što je inspiriralo našu sveobuhvatnu poruku brenda – za svakog ponešto.“, rekao je Fabien Baron.

Serija „lookova“ koje je osmislila Diane pojavljuje se u portfelju fotografija koje slave različita tumačenja ljepote i individualnosti, a snimili su ih devetoro talentiranih fotografa: Steven Meisel, David Sims, Marilyn Minter, Oliver Hadlee Pearch, Zoë Ghertner, Craig McDean, Nadine Ijewere, Mario Sorrenti i Fabien Baron, koji su s nama podijelili svoje osobne, vlastite vizije ljepote.

Kolekcija Zara Beauty bit će lansirana 13. svibnja na platformama u Europi, SAD-u, Kanadi, Meksiku, Kini, Južnoj Koreji, Japanu, Australiji i Novom Zelandu, a naknadno na Bliskom istoku u lipnju 2021. te nam pružiti holističko iskustvo kupnje koje će uključivati integrirane značajke virtualnog „isprobavanja“ na Zara.com, kao i posebna područja namijenjena ovoj kolekciji u odabranim trgovinama.

Foto: Zara

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE