Brigada je agencija specijalizirana za dizajn trgovina i ureda, a svoju filozofiju i viziju rado predstavljaju kroz svoj izlog. Izlog je prva dodirna točka nekog poslovanja s vanjskim svijetom, a tim arhitekata, dizajnera i konzultanata koji rade u Brigadi vrlo dobro znaju kako prostor pretvoriti u doživljaj. Ako ste se ikada našli ispred njihovog ureda u Centru Kaptol, onda vrlo dobro znate da mnogo truda ulažu i u svoj izlog koji posebno dolazi do izražaja u blagdanskom razdoblju. Pitali smo što ih je ove godine inspiriralo.
Prosinac, užurbanost, niske temperature i dobro raspoloženje, druženje, toplina, vrijeme kad pozdravljamo godinu na izmaku sa stilom. Sve ove asocijacije inspirirale su ovogodišnji Brigadin izlog. Velika jelka, Djed Božićnjak i crvena boja u neobičnoj kompoziciji recept su za privlačenje pogleda, a nas je zanimalo od kud inspiracija i koja je poruka iza izloga iz kojeg jednostavno pršti blagdanska energija.
‘Ovogodišnji Brigadin božićni showroom, za razliku od prošlogodišnjeg, nudi doživljaj i prije nego uđete u njega. Predstavlja užurbanost, aktivnost te ludilo u kojem se svi nađemo u ovo doba godine, a glavni cilj nam je bio izmamiti osmijeh na licima prolaznika te ih privući da zastanu na trenutak i uživaju u našoj interpretaciji blagdanskog ugođaja. Jednostavnom igrom mjerila velikog bora, božićnih ukrasa te oslikanim papirima koji padaju sa stropa, u kontrastu s malim božićnim lutkama, postigli smo neočekivanu i drugačiju atmosferu. I ovaj smo se puta poigrali rasvjetom pa je tako prostor okupan toplim svijetlim s crvenim razigranim žaruljama pri čemu fotografije kada se slikate djeluju kao da su iz nekog drugog vremena.’, kažu iz Brigade.
Foto: Brigada