Malo tko danas nije čuo za, možemo slobodno reći, našu najuspješniju, domaću agenciju za oglašavanje i brendiranje – Bruketa&Žinić&Grey. Nastala davne 1995. godine, agencija je u kratkom roku stekla impresivan portfolio radova, a neki od klijenata s kojima su surađivali najveći su svjetski brendovi poput Coca-Cole, Heinekena, A1, Unicredit, Dove, Playstation, Mazda, Renault Nissan, Rimac i UNICEF-a. Njihov rad prepoznala je svjetska industrija, a mogu se pohvaliti i brojnim prestižnim nagradama poput Cannes Lions, Effie, Clio, D&AD, ADC New York, Cresta i Epica…
Agenciju su u Zagrebu osnovali kreativci Davor Bruketa i Nikola Žinić, a o njihovom uspjehu dovoljno govori nedavno postavljena pop-up izložba koja je povodom američkog Dana neovisnosti, 4. srpnja, postavljena na njujorškome Times Squareu, a među kojima se nalazio i njihov plakat. Plakat je dizajnirano Davor Bruketa, a nacrtao ga je Domagoj Šokčević. Tema izložbe bila je tolerancija, a postavljena je na inicijativu The Tolerance Project Inc. udruge koja poziva dizajnere iz cijelog svijeta da plakatima ilustriraju svoje viđenje tolerancije te da ih izlože na javnim površinama. Riječ je o projektu koji će obići cijeli svijet, a već sada je održano preko 140 izložbi u više od 40 zemalja svijeta.
Tako je izložba “Tolerance“, osim na Times Squareu, već bila postavljena u Dubaiju, Los Angelesu, u Muzeju dizajna u Londonu, u Reykjavíku, Helsinkiju, Torontu, Pekingu, na berlinskom Design Weeku i u Berlinskoj umjetničkoj knjižnici (Kunstbibliothek Berlin), u Madridu te brojnim drugim gradovima, a sudjelujući u ovom hvalevrijednom projektu, naša agencija još jednom je dokazala kako svojim kreativnim rješenjima stoji uz bok nekim od najvećih agencija na cijelom svijetu!
Foto: Bruketa&Žinić&Grey