Sabrina Herak je 28-godišnja filmska i kazališna producentica te poduzetnica koja je prije dvije godine stvorila #CAKEME brend. Kako i sama kaže to nije još jedan slastičarski brend i uistinu njezine torte su vibe, estetski prepoznatljive te apsolutno udovoljavaju svim željama mladih.
Brend je za sada ‘one man band‘ u kojem je Sabrina spojila svoja znanja iz marketinga, produkcije i pripremanja slastica. #CAKEME će uvijek biti usmjeren isključivo na proizvodnju torti i u tome se želi apsolutno specijalizirati i briljirati, kaže Sabrina, a novi poslovni pothvati to i potvrđuju. Ispričala nam je sve o novoj lokaciji koju uskoro otvara u Zagrebu.
CAKE ME kreće u nove poslovne pothvate. Možeš li nam reći više o novoj lokaciji u Zagrebu, gdje se nalazi, koji je koncept, kako će to promijeniti stvar za vaše klijente, ukratko što se ‘kuha’?
Nakon gotovo dvije godine rada na ideji, razvijanja, promišljanja i učenja, #CAKEME se napokon profesionalizira i otvara svoju prvu pickup lokaciju. #CAKEME je brend koji postoji od 2022. godine, no do sad je uglavnom bio usmjeren na rad s influencerima i poznanicima, a sve s ciljem što boljeg upoznavanja potreba i želja tržišta.
Nisam htjela službeno otvarati dok nisam u potpunosti sigurna u ono što želim i kako to želim postići. Stvari su se u zadnja tri mjeseca iskristalizirale, pronašla sam adekvatan prostor, napravila prva ulaganja te ću 26. kolovoza biti spremna za rad. Cijeli koncept je usmjeren na to da #CAKEME nije samo još jedna proizvodnja torti, to je nova kultura naručivanja i doživljaja torte.
CAKEME su trendovske, fashion visoke torte koje uglavnom naručuju mlade djevojke koje njeguju svoj stil i aktivne su na društvenim mrežama. #CAKEME svojom pojavom svaku slavljeničku fotografiju diže na novu razinu. Iako imamo svoj specifični stil koji njegujemo, klijent može birati između nekoliko okusa, mnoštva boja, šljokica i perlica, ali i natpisa na torti, a upravo su natpisi postali pravi hit jer su time torte postale način komunikacije. Ljudi danas žele jednostavnost i brzinu, a smatram da smo upravo to postigli – torte se mogu naručiti do dva dana unaprijed, naručivanje je jednostavno (klijent na web stranici cakeme.hr mora odabrati između četiri stavke), a tortu je zatim potrebno pokupiti na Pickup lokaciji na adresi Lastovska 2A, Zagreb. #CAKEME će uvijek biti usmjeren isključivo na proizvodnju torti i u tome se želi apsolutno specijalizirati i briljirati.
Brend ima prepoznatljivu estetiku koja završni proizvod gotovo odmiče od same slastice i postaje ‘statement’. Kako ste izgradili tu priču i kako je planirate održati aktualnom ubuduće?
Od samog početka #CAKEME ne nazivam proizvodnjom slastica, već brendom. Prije dvije smo godine #CAKEME predstavili javnosti s dva launching eventa gdje smo nudili degustacije, ali i stylish fotografiranje s tortama. Time sam htjela javnosti dati do znanja što je zapravo #CAKEME – novi koncept torti na hrvatskom tržištu koji se želi odmaknuti od klasičnog poimanja torti i klasične slavljeničke atmosfere. #CAKEME je novo iskustvo naručivanja, posluživanja i doživljaja torti. #CAKEME ima velike planove za budućnost te odmiče od klasičnog ugostiteljstva. Planiram pokrenuti pop up lokacije po gradu gdje će torte biti monumentalno izložene, a planirane su i izložbe i zabave na jedinstvenim lokacijama gdje će zainteresirani moći doživjeti #CAKEME koncept. Smatram da sam ovim brendom pogodila današnje želje i očekivanja mladih – apsolutno sve mora biti fotogenično, koncept mora biti jednostavan i jasan, a vizualni identitet i sam proizvod, prepoznatljiv i pamtljiv.
Umjetnica si, kreativka i poduzetnica s diplomom Akademije dramskih umjetnosti, kako su se uopće torte uklopile u sve to?
Diplomirana sam filmska i kazališna producentica, a dugogodišnji rad u filmskoj i reklamnoj industriji pomalo mi je počeo stvarati zamor. Počela sam istraživati druga područja i postavila samoj sebi izazov – svake godine moram završiti jedan tečaj. Tako sam završila tečaj za filmsku distribuciju, zatim tečaj digitalnog marketinga i brendiranja, te posljednje, osposobljavanje za slastičara. #CAKEME se ovdje stvorio kao plod na kojem mogu primijeniti stečeno znanje iz raznih područja i to usavršavati. Iako možda slastičarstvo i reklamna produkcija nisu srodne industrije, smatram da mi je dugogodišnji rad na reklamama i filmovima donio crtu organizacije, tako nužnu za proizvodnju torti. Također, marketing i brendiranje pomogli su mi da sama izgradim vlastiti brend i apsolutno sama kreiram vizualni identitet, način komunikacije, web stranicu te provodim oglašavanje. #CAKEME je One-man band jer osim vođenja brenda i komunikacije, sama pečem i dekoriram torte. Nevjerojatan je osjećaj kreirati vlastitu viziju i zatim svakodnevno ispunjavati zadatke koje će na kraju ostvariti zadani cilj, u mojem slučaju, pretvoriti #CAKEME u prvu asocijaciju na tortu.
Hoćeš li stati na ovom novom ‘pickup’ prostoru ili postoje još neki planovi i želje za budućnost?
Planovi su veliki, no ono što sam naučila u ove dvije godine razvijanja brenda, to je da zaista ništa ne dolazi preko noći, a pretjerani entuzijazam rezultira samo naglim padom. Upravo zato smireno idem malim koracima. Prva je na redu #CAKEME pickup lokacija, zatim izložbe i pop up lokacije, a nakon što to sve odradim i stvorim apsolutnu prepoznatljivost brenda, otvaranje slastičarne. Ona će naravno biti u #CAKEME bojama, bit će to mjesto druženja uz tortu i šampanjac, mjesto gdje želiš ponedjeljkom veličanstveno proslaviti uspjeh na poslu ili se sredinom tjedna neplanirano počastiti zlatnom tortom.
Foto: #CAKEME