Holove i izloge britanske shopping institucije Harrods zaposjela je blagdanska čarolija talijanskog dizajnerskog dvojca Dolce&Gabbana. Cijenjeni je modni duo u London donio duh sicilijanskog božićnog ozračja što u prijevodu znači pregršt boja i detalja te fenomenalne atmosfere koja se trgovinom proširila poput magije.
Prošle je godine Harrods na temu Božića surađivao s ikoničnim britanskim brendom Burberry koji je upriličio magičnu “A Very British Fairytale” i time proslavio bogato britansko nasljeđe na najčarobniji mogući način. Ovih je blagdana Harrods u prostorijama trgovine odlučio ugostiti dašak Italije pa su se kao logični odabir nametnuli upravo Dolce&Gabbana, dizajnerski dvojac koji, kroz svaku svoju modnu priču ili suradnju s nekim drugim brendom, provuče prepoznatljive motive i simbole rodne Italije. A kada surađujete s Dolce&Gabbanom to znači da nit vodilja nipošto neće biti decentnost i minimalizam, a baš je tako bilo i u slučaju blagdanskog ukrašavanja Harrodsa. Osim izloga, Domenico i Stefano ukrasili su i jedan cijeli kat u takozvanu “talijansku tržnicu”, a na šarenim štandovima, umjesto voća i povrća, možete pronaći torbice, majice i marame s potpisom popularnog talijanskog brenda. Tu je i pop-up trgovina s nakitom ukrašena baršunastim bordo zavjesama i zlatnim stupovima. Kako Stefanu i Domenicu minimalizam nije nimalo mio, tako je dvojac na otvorenju upriličio i modnu reviju koju su nosili mladi pripadnici britanske aristokracije i influenceri milenijske generacije.
“Nikad nisam volio kratke modne revije. Ako me pozovete na večeru, ne očekujem od vas samo aperitiv”, izjavio je Domenico Dolce povukavši zanimljivu paralelu te dodao: “Ja sam Talijan. Volim i aperitiv i predjelo, prvi slijed, drugi… Stvarno ne volim kratke showove!” A ako je suditi po blagdanskom uređenju Harrodsa, ono što ne vole je i decentni pristup, no to je sasvim prikladno jer, kad je Božić u igri, svi smo nekako skloniji megalomaniji i pretjerivanju. Nađete li se u Londonu u vrijeme blagdaskog ludila, obavezno prolutajte Harrodsom jer Dolce&Gabbana takeover traje sve do 28. prosinca i stvarno je impresivan.
Foto: Getty Images, Instagram