Je li spoj mode i gastronomije koncept koji ćemo sve češće viđati?

Kako van modne piste izgleda minimalistička estetika po kojoj je poznata kuća Mansur Gavriel, lako je vidjeti na primjeru trgovina ovog brenda nastalog 2012. godine, koji je gotovo preko noći postao senzacija ponajprije zahvaljujući svojoj liniji torbi.

Uzme li se u obzir iznimna posvećenost baš svakom segmentu brenda autorica Rachel Mansur i Floriane Gavriel, od prezentacija kolekcija koje više nalikuju na male modne izložbe nego na tipične revije, preko suradnji pa sve do fizičkih trgovina, jasno je kako ni u uređenju interijera novootvorenog prodajnog prostora ništa nije prepušteno slučaju i baš svaki detalj je u skladu s vizualnim identitetom i filozofijom modne kuće. Nakon New Yorka, koji ujedno predstavlja i Mansur Gavriel sjedište, red je došao i na Los Angeles, gdje se otvorila nova trgovina. Sastavljen od vanjskog i unutarnjeg dijela, prostor je to kojim dominira pastelna nijansa ružičaste s dodatkom žute i bijele boje, a trgovina u kojoj se mogu pronaći ready to wear komadi je upotpunjena i malim restorančićem po imenu Café Flora. U njemu su, prema riječima dizajnerica, glavni principi brenda prevedeni u kulinarski jezik, što je svakako zanimljivo iskustvo za posjetitelje, a osobito za ljubitelje estetike koju propagira i njeguje Mansur Gavriel. Ovakav koncept, u kojem se miješaju moda i lifestyle, i to najčešće gastronomija, sve je učestaliji, što daje naslutiti kako bi u budućnosti mogao postati dominantnim trendom. Osim što se sve više modnih brendova okreće intimnijim i umjetničkim prezentacijama svojih kolekcija, vidljivo je i eksperimentiranje u njihovim sjedištima, pa smo tako svojedobno svjedočili kući Gucci koja je otvorila Gucci Gardens, galeriju u povijesnoj palači koja spaja prodajni, izložbeni i prostor restorana. Ustaljeni okviri žanrova su nam, čini se, dosadili na svim područjima, od glazbe do mode, pa se fuzije mogu izdvojiti kao one vladajuće. Kupci tragaju za iskustvima i kupuju razrađene priče koje se kriju iza poznatih brendova, a zaokruženije od mjesta u kojima je utjelovljena njihova filozofija, i na kojima se kupiti može komad s potpisom, potom i pojesti kolačić te popiti kava s istim, ne može.
 
Mansur Gavriel
Mansur Gavriel
Mansur Gavriel
Mansur Gavriel
Mansur Gavriel
Mansur Gavriel
Mansur Gavriel
Mansur Gavriel
Mansur Gavriel

Foto: Mansur Gavriel

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE