Zanimljiv domaći brend slika koje izazivaju snažne emocije

brando
Dugo su razmišljali o tome kako spojiti razne umjetničke tehnike kojima se svakodnevno služe i time povezati svoju kreativnost u jedan zajednički projekt s ciljem stvaranja jedinstvenog branda. Povezali su dizajn interijera, fotografiju i grafiku, ali su osjećali da nedostaje ona tanka nit koja sve povezuje…. U trenutku u kojem su se susreli s cnc strojem za obradu drva, kockice su se polako počele slagati i rodio se brend brand.o.

Iza produkt dizajna pod spomenutim imenom kriju se arhitektica iz Splita Gorjana Drašković i Brando Zucco, grafički dizajner iz Italije. Kao cilj svog novog zanimljivog brenda brando.o navode produkt dizajn koji je više od obične fotografije i grafike, koji obogaćuje prostor interijera poput dekorativnog predmeta, a budi u korisniku emocije jer je intimno vezan uz određeni trenutak u njegovom životu.
  
brando    brando
 
Slike se inače izrađuju tehnikom graviranja u drvu (medijapan, drvo) raznim tehnikama, (linije, točke ili krivulje), stoga su rezultati jako različiti. Na osnovu fotografije obrađuje se softverski odabrani motiv koji se zatim izrađuje na cnc stroju. Dodirom slike iz brand.o kolekcije može se osjetiti struktura fotografije, poput skupa čestica od kojih je sačinjena, a i vizualno se drugačije percipira ovisno o udaljenosti i kutu gledanja.
 
brando 
”Htjeli smo ovim slikama i portretima ponuditi ljudima predmete osobne prirode koje mogu rado poklanjati ili jednostavno obogatiti svoj životni prostor. U moru komercijalnih proizvoda kojima smo svakodnevno svi zasuti teško je danas pronaći nešto što je personalizirano i izrađeno isključivo za određenu osobu ili prigodu”, ispričali su nam autori.

Poželite li samo nabaviti unikatnu sliku s potpisom dvoje kreativaca i velikih stručnjaka, predlažemo da popratite brand.o na Facebooku i Instagramu (@brand0design) gdje ćete pronaći kontakt za narudžbe.

 
brando 
brando 
brando 
brando 
brando 
brando 
M.M.
Foto: brand.o

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE