Dizajner interijera pobrojao detalje zbog kojih interijer može izgledati ‘jeftino’

Novac ne može kupiti ukus, slavna rečenica koja podcrtava činjenicu da i najluksuzniji i najskuplji predmeti u krivom kontekstu mogu izazvati kontraefekt. Baš zato je ključno pronaći vlastiti stil koji će djelovati autentično, svojstveno vama, ali na tom putu isplati se poslušati i savjete stručnjaka.

Jedan od dizajnera interijera čije savjete volimo pratiti na Tik Toku je Phoenix Grey. Ovoga puta je istaknuo koji skupi detalji za dom nisu toliko dobra ideja jer izgledaju kičasto, a ukupni dojam može izgledati pomalo jeftino. Dizajner je svoj stav da se ukus ne može kupiti novcem podcrtao s nekoliko praktičnih primjera koje biste prema njegovom mišljenju trebali preskočiti ako želite postići profinjen i bezvremenski izgled interijera.

@mrphoenixgrey The most important thing I’ve learned across my career in many fields, is that no amount of money can buy you style. Will it give you financial freedom, yes; will you look good – that’s a challenge we’ll have to see if you pass. #moneycantbuyhappiness #hermes #gucci #avalon #interiordesign #homehacks #homeimprovement#designertips #toronto #designhack #homestyling #renovation #homeinspo ♬ Echos in My Mind (Lofi) – Muspace Lofi

Prvo se osvrnuo na ‘logomaniju’, odnosno detalje poput jastuka, ukrasnih deka s potpisom poznatih modnih brendova. Hermes deka je nedavno bila jedan od trendi komada u interijerima, iako mnogi ni ne pomišljaju na kupnju ovako skupih komada za uređenje, dizajner tvrdi da time nećete ništa izgubiti. Ako ste planirali nagomilati logotipe različitih brendova u jedan prostor, još jednom razmislite o tome hoće li to uistinu ostaviti dojam luksuza ili upravo suprotno.

Jedan mnogo učestaliji detalj je pri vrhu popisa neukusnih detalja popularnog dizajnera, a radi se o led rasvjeti. Posebno led rasvjeti instaliranoj u trakama. Ovakvo osvjetljenje ostavlja dojam poslovnog prostora, hotela ili čak bara. Prema Greyju ovo nikako nije detalj koji želite vidjeti u modernom prostoru, iako ste možda pomislili suprotno.

Iako monogrami na hotelskim ručnicima ili ogrtačima znače da se nalazite u luksuznom smještaju, stavljanje monograma na sve, od posteljine do ručnika i jastuka nikako nije dobra ideja. Dizajner tvrdi da nema smisla da nešto što se nalazi u vašem vlastitom domu obilježavate kao da ne želite da bude ukradeno.

Foto: Instagram

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE