Zarada američke tvrtke Stanley, specijalizirane za posude za hranu i piće, u 2023. se udeseterostručila u odnosu na njihov godišnji prosjek. Stanley se tako može pohvaliti profitom od 750 milijuna dolara u protekloj godini, ponajviše zahvaljujući jednom proizvodu – velikoj višekratnoj boci za vodu poznatoj kao “Quencher” ili “Stanley Cup”.
Ove termosice su na TikToku okupile čete posvećenih obožavatelja koji u videima raspakiravaju, recenziraju i personaliziraju svoje boce. Također, na platformi se može naletjeti i na snimke kupaca iz SAD-a koji jurišaju na police sa Stanley bocama ili pak kampiraju ispred Targeta kako bi ulovili svoj primjerak iz limitirane kolekcije za Valentinovo. Hashtag #stanleycup trenutačno broji vrtoglavih 6.9 milijardi pregleda na TikToku, a čini se kako je “hype” iz dana u dan sve veći.
Zašto? Pa, u pitanju je jedan od najboljih primjera slučajnog marketinga u 2023. godini. Naime, korisnica TikToka je u studenom objavila snimku svojeg automobila nakon požara, a jedini predmet koji je preživio vatru bila je Stanley termosica. Štoviše, u sebi je i dalje imala led. Ovaj je video postao viralan, generirajući gotovo 100 milijuna pregleda, a predsjednik Stanleyja Terence Reilly iskoristio je video istaknuvši kako je ovaj proizvod “napravljen za cijeli život” te ponudio ženi besplatnu bocu i – novi automobil.
Ove boce profinjenog, minimalističkog izgleda dolaze u nizu različitih boja, a neutralne i pastelne varijante postale su pravi hit među poklonicama tzv. “vanilla” estetike. Njihove se cijene kreću od 20 do 60 dolara, ovisno o izdanju i dimenzijama, a njihovoj popularnosti uvelike je pridonijela i suradnja sa Starbucksom. Ipak, najpoželjnije su crvene i ružičaste varijante iz već spomenute ograničene kolekcije za Valentinovo, koje se na eBayu preprodaju za troznamenkaste iznose nakon što su brzinom svjetlosti nestale s polica trgovina.
Na TikToku djevojke ukrašavaju svoje boce cirkonima, mašnama i privjescima, a u prodaji je i mnoštvo dodataka kojima možete personalizirati svoj primjerak. Također, tu su i kolekcionarke Stanley šalica, koje se na sva usta hvale kako posjeduju pripadajuću bocu za svaki svoj outfit. Upravo su se ovakvi obožavatelji brenda našli na meti kritičara. “Poanta je da imate samo jednu jer se može višekratno koristiti”, navodi se u jednom od najpopularnijih komentara. Također, mnogi se čude ciframa koje su fanovi spremni izdvojiti za ove proizvode. “Lijepe su to termosice, ali ja to ne shvaćam”, kaže jedan od komentatora na društvenim mrežama.
Foto: Instagram