[the_ad_placement id="post-top"]
[the_ad_placement id="post-top-mobile"]

Martini prvi put nakon deset godina predstavio novi dizajn

Martini Sementa Rajhard
N
etom završeno regionalno modno događanje BIPA FASHION.HR po mnogočemu je bilo značajno. Osim sjajnih kolekcija koje su prikazali naši domaći dizajneri na modnoj pisti, na zabavnom je afterpartyju četvrtog dana događanja nakon revija, u odličnoj atmosferi na na Zagrebačkom velesajmu, popularni talijanski brand – Martini – prvi put nakon deset godina predstavio novi dizajn svoje boce.

Nijedan brend ne može biti trajno uspješan bez neprestane prilagodbe tržištu i upravo se za tom se filozofijom vodio globalni talijanski brand vina Martini. Prepoznatljive su prugice tako dobile novi oblik kako bi se prilagodile novim generacijama i postale nezaobilazan užitak u uzbudljivim svakodnevnim trenucima.

edita misirić martini
Promjena dizajna boce očituje se kroz jednostavnost i sofisticiranost. Od sada na dalje na svim Martini proizvodima nalazit će se ujedinjeni logo s oznakom mjesta u Italiji u blizini Torina, od kuda i potječe Martini. Pruge u prepoznatljivim bojama na novom dizajnu Martini boce obilježavaju 40 godina potpore automobilskim utrkama.

andrea andrassy martini

Foto: PR

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE