Na Danima komunikacija dodijeljene su prestižne nagrade, a ovo su dobitnici!

Na rovinjskoj pozornici Dana komunikacija uručene su nagrade najboljim projektima natjecanja MIXX Awards Croatia, koje uz IAB Croatia po međunarodnoj licenci dvanaestu godinu u Hrvatskoj nagrađuje najbolja digitalna ostvarenja.

Proglašene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u području tržišnih komunikacija natjecanja MIXX Awards Croatia 2022, a nagrade su dodijeljene na novom izdanju Dana komunikacija. Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2022 Best in Show powered by Google nagradio projekt Poziv Djeda Božićnjaka oglašivača Konzum plus i ZOO agencije.

Proglašeno je i 10 pobjednika kategorija natjecanja:

Hrvatski Telekom i 404 osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projekt Virtualni stadion. Croatia osiguranje i 404 dobili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektom Aj ti razvali. CESI i Señor pobjednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom Nije u redu u uredu. A1 Hrvatska i Real Grupa za projekt ON i kad si OFF osvojili su nagradu Campaign Effectiveness. U kategoriji Best Branded Content Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey proglašeni su najboljima s projektom Jedna briga manje. Sedmi kontinent produkcija i Bornfight s projektom Zavrti svoj film najbolji su u kategoriji Best Website. Priznanje u kategoriji Best Mobile App dobila je Dnevnik.hr mobilna aplikacija klijenta NOVA TV i agencije COBE. Croatia film, HRT i Real grupa s projektom DNEVNIK VELIKOG PERICE zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social. Pobjednici su kategorije Best Tech & Innovation s Croatia osiguranje i Shape 404 s projektom LaqoPrevent. Energia naturalis i Native Ad Studio, Hanza Media iskazali su se u kategoriji Best Publisher Long-Form Native s projektom Smanji račune, upali Sunce!

Glamurozna atmosfera glavne pozornice festivala uz konfete, pobjedničke govore i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata uz podršku Googlea, a svi pobjednici na svoje će police smjestiti MIXX statue novoga dizajna – koji priča snažnu priču o odvažnosti digitalne industrije, ne boji se iskazati svoju nježniju stranu te hrabro ustraje u kako društvenom tako i tehnološkom napretku – u novom, održivom ruhu.

Više informacija o festivalu potražite online!

Foto: PR

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE