Napeto se iščekuje novo izdanje Dana komunikacija – od 31. ožujka do 3. travnja 2022. nacionalni festival tržišnih komunikacija u rovinjskom dizajn hotelu Lone okupit će vodeće svjetske kreativce, digitalce i komunikatore, koji će svoje perspektive podijeliti s domaćom strukom. Objavljen je i službeni raspored, koji obiluje izvrsnim panel-raspravama, ali i diskusijama u manje formalnoj atmosferi, na kojima će domaći stručnjaci imati priliku potaknuti razgovore o aktualnim temama – i bezrezervno reći što u komunikacijskoj industriji vole mrziti, ali otkriti i što vole – iako to možda nisu ni planirali priznati.
Zna se da na našem festivalu sudionici nisu samo promatrači; DK zajednica poznata je po beskompromisnom izražavanju vlastitih stavova i dijeljenju iskustava, bez obzira na svoju poziciju u dvorani (ili izvan nje). To posebno dođe do izražaja na dobrim temama i s dobrim sugovornicima, a mi i ove godine imamo sve od navedenoga. Ako ne stignemo sve prokomentirati na panelima, možemo nastaviti i poslije, bit ću na streamingu na plaži. I da, digitalci su još uvijek sekta! poručio je Damir Ciglar, član Organizacijskoga odbora Dana komunikacija.
Prvoga će dana festivala raspravu naziva Brief Almighty moderirati Kristina Laco (Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri), članica Uprave HURA-e, a pridružit će joj se Vanja Bertalan (Human / HURA), Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey) i Marina Burazer (Fortenova grupa). Rasprava drugoga dana bit će posvećena potrazi za novim talentima u temi Diverse Minds, a vodit će je Rajna Cuculić (GroupM), članica Uprave HURA-e, uz Ivana Hrvoja Josipovića (Ernst & Young), Frana Mubrina (404), Jadranku Sakoman (Zagrebačka pivovara) i Vanju Bertalana. Treći će se dan ovaj segment usredotočiti na financijske tehnologije o kojima svi žele znati više u raspravi naziva Money, Money, Money by IAB Croatia, koju će moderirati Antonija Mandić (ujedno domaćica glavne dvorane), a pridružit će joj se i Jozo Džakula (Konzum), Ante Šalinović (Ipsos) i Nikola Vrdoljak (404).
Sudionici će moći proširiti i svoje znanje o internetu budućnosti na panelu [Spark the Conversation] Ready or Not, Here Comes the Metaverse by IAB Croatia, powered by HEP, koji će moderirati Davor Bruketa, uz Branku Bajt (Hrvatski Telekom), Mateja Lončarića (JoomBoos & miss7, 24sata) i Vjeku Srednoselca (dentsu Croatia). Internet i komunikacije imaju veliki utjecaj i na djecu, o čemu će progovoriti panel Digital Marketing and Children – Trick or Threat?, powered by UNICEF, a moderatorici Nataši Krstić (UNICEF) pridružit će se Iva Ančić (A1 Hrvatska) i Damir Ciglar (Imago Ogilvy).
Budućnost tvrtki ovisi i o tome koliko će njihovi procesi biti zeleni – o čemu će se razgovarati na panelu The Model of the Future: Sustainable Business, powered by HGK, koji će moderirati Manuela Šola (Komunikacijski laboratorij), a pridružit će joj se Neli Angelova (Nestlé), Marina Burazer (Fortenova grupa) i Teuta Duletić (Lürssen Design Center Kvarner). Svim će komunikatorima biti zanimljiv i panel Crisis Communication in Practice, powered by HUOJ, koji će moderirati predsjednik HUOJ-a Mario Aunedi Medek (Media Val), a pridružit će mu se Kristina Laco (Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri / HURA), Božo Skoko (Millenium promocija) i Marina Bolanča Radunović (Abeceda komunikacije).Lost Wisdom – Short Stories From Media Planning, powered by Ascanius Media, s Martinom Koprekom (Ascanius Media) ponudit će korisne uvide potkrijepljene primjerima iz bogate prakse, a kako od u samo godinu dana od inicijalne i potpuno nekonvencionalne ideje do mijenjanja automobilske industrije otkrit će Dimitrije Trbović i Denis Tepša (Neostar) u prezentaciji Can We Make an Airbnb For Cars?, powered by Neostar. Moždane vijuge nahranit će nam i Leo Mršić i Maja Brkljačić iz AlgebraLAB-a u prezentaciji Tracking Origin of the Food for Thought, powered by Algebra, i objasniti kako u doba dezinformacija probrati korisne sadržaje – i ne piti dezinficijens.
Foto: PR