‘Hotel hopping’ je najnoviji trend u načinu putovanja, a zvuči jednako zanimljivo i iscrpljujuće

Ako ste jedni od onih koji bi svoje zadnje prihode potrošili na putovanje, morate čuti za najnoviji trend koji bi se (navodno) trebao svidjeti svima koji naglasak stavljaju na autentičan doživljaj lokacije. On se zove “hotel hopping”, a u nastavku donosimo više o prednostima i manama ovog načina putovanja koje na prvu zvuči jednako zabavno i naporno. 

Bez obzira na strast prema putovanjima, mnogi nakon duge vožnje ili leta žele doći u smještaj, odmoriti i raspakirati kofere. Upoznavanje hotela i načina funkcioniranja uglavnom kratko traje, nakon čega slijedi uhodana rutina u duljini kompletnog putovanja. Ipak, izgleda da to nije jedini način. Ako se pitate što je uopće “hotel hopping”, jednostavan prijevod već daje logičan odgovor. Riječ je o putničkom trendu koji uključuje preseljenja iz jednog smještaja u druge tijekom istog putovanja. Dakle, umjesto da cijeli odmor provedete u jednom smještaju, “hotel hopping” omogućuje da iskusite više različitih hotela, lokacija i atmosfera.

“Hotel hopping”: prednosti i mane

Ovaj koncept posebno je popularan među travel blogerima, influencerima i putnicima koji vole istraživati, uživati u raznolikosti i isprobavati nove stilove smještaja, od luksuznih resorta do boutique hotela i bungalova. Ipak, “hotel hopping” već na prvu ima svoje prednosti i mane. 

Prva prednost je to što pruža raznolikost iskustava jer svaki hotel nudi drugačiji ugođaj, dizajn, ponudu i uslugu pa se svaki dan putovanja pretvara u novo iskustvo. Nadalje, otvara prostor za istraživanje više lokacija. Umjesto da ste “vezani” za jedno mjesto, “hotel hopping” omogućuje da bolje upoznate širu regiju ili više gradova. Tu je i mogućnost isprobavanja različitih pogodnosti, od wellness centara i infinity bazena do rooftop barova jer svaki novi smještaj može ponuditi nešto drugačije.

S druge strane, “hotel hopping” skriva brojne izazove za prosječne putnike. Za početak, sve skupa je manje opušteno jer uključuje često pakiranje te prijave i odjave u smještaje, što može biti poprilično naporno, posebice na dužim putovanjima. Iako je jedna od njegovih poanti ušteda zbog kombinacije smještaja koji nude popuste ili akcije, ponekad troškovi mogu biti viši od očekivanog. Primjerice, troškovi prijevoza između hotela i moguće razlike u cijenama mogu povećati ukupni budžet putovanja. 

“Hotel hopping” također podrazumijeva određenu organizacijsku složenost jer je potrebno dobro planiranje i koordinacija rezervacija kako bi sve teklo glatko. Ne treba zanemariti niti rizik od gubitka vremena. Naime, promjene smještaja mogu oduzeti dragocjene sate koje biste mogli provesti u razgledavanju ili odmoru.

Kako što uspješnije isprobati “hotel hopping”?

Mnogi su već svoje iskustvo ovog načina putovanja podijelili na TikToku pa je dovoljno pogledati nekoliko videa da bi se izvukle vrijedne pouke. Zato, ako želite isprobati “hotel hopping”, za početak je važno pametno isplanirati rutu. Prije putovanja je potrebno napraviti plan promjene hotela koja ima smisla po lokaciji. Pokušajte osmisliti put tako da se ne vraćate unazad, već da se krećete logičnim redoslijedom. Tako će se uštediti vrijeme i novac. Nadalje, kombinirajte različite tipove hotela, što će pružiti bogatije iskustvo učiniti “hotel hopping” zanimljivijim.

Preporuka je i putovati s laganom prtljagom jer je s nekoliko preseljenja manje stvarno više. Ako često boravite u istim hotelskim lancima, iskoristite njihove programe vjernosti za popuste, besplatna noćenja ili nadogradnju sobe. Također, provjerite mogućnost ranog check-ina ili kasnog check-outa. Neki hoteli to nude besplatno, a time se izbjegavaju sati čekanja između smještaja. 

Dobar savjet je i pripremiti zaseban set s lako dostupnim osnovnim stvarima poput punjača, dokumenata i kozmetike koji se ne treba stalno raspakiravati. Za kraj, ostavi si dan odmora bez preseljenja koji će omogućiti opuštanje i uživanje u trenutku. Nemojte dopustiti da “hotel hopping” postane samo “lov na sobe”. Važno je iskoristiti svaku lokaciju za lokalni doživljaj kroz restorane, tržnice, izlete ili kulturne događaje. 

Foto: Instagram

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE