Huawei je razvio aplikaciju koja omogućuje slijepima da ‘vide’ ili dožive emocije na licima sugovornika koristeći tehnologije umjetne inteligencije. Facing Emotions aplikacija koristi moćnu kameru i umjetnu inteligenciju na Huawei Mate 20 Pro pametnom telefonu kako bi preveo sedam univerzalnih ljudskih emocija u sedam jedinstvenih zvukova. Tako slijepi i slabovidni imaju mogućnost iskusiti više i razumjeti bolje u komunikaciji s drugima, a sama aplikacija je razvijena uz podršku zajednica slijepih osoba i dobrotvornih organizacija!
Dvije trećine komunikacije je neverbalno, a naš izraz lica izuzetno je povezan s našim osjećajima. Zamislite svijet u kojem ne možete vidjeti emocije! No, za slijepe i slabovidne ovo je svakodnevica, ali danas po prvi put tehnologija može pomoći slijepima da vide osmjeh. HUAWEI je razvio aplikaciju Facing Emotions uz pomoć koje slijepe i slabovidne osobe imaju mogućnost iskusiti više i razumjeti bolje u komunikaciji s drugima.
Facing Emotions projekt stvoren je kako bi pomaknuo granice mogućnosti umjetne inteligencije. Pitajući se kako može pomoći slijepim i slabovidnim osobama da dožive više, Huawei je stvorio jedinstvenu aplikaciju koristeći snagu AI-ja. Učeći je da analizira izraze lica i osjećaje koji iz njih proizlaze te ih pretvara u zvuk, kreiran je novi jezik za slijepe kako bi ‘vidjeli’ osjećaje kao nikad prije. Koristeći stražnje kamere uređaja, aplikacija skenira lice sugovornika slijepe osobe i identificira elemente lica: oči, nos, obrve i usta, kao i njihovo reagiranje tijekom dijaloga. AI potom pretvara identificiranu emociju u prethodno definirani zvuk koji proizlazi iz uređaja (na slušalicu koju koristi slijepa osoba). Sve se ovo događa u realnom vremenu i bez internetske veze zahvaljujući snazi procesora i umjetne inteligencije kojom je opremljen Mate 20 Pro.
Facing Emotions je razvijen uz podršku zajednica slijepih osoba i dobrotvornih organizacija. Uz partnerstvo s Poljskom asocijacijom slijepih provedeni su testovi uz pomoć slijepih osoba koji su bili uključeni u svaki ključni dio razvoja aplikacije. Intervjuirajući predstavnike zajednica slijepih o njihovim potrebama dobiveni su korisni rezultati na temelju kojih su se razvijale ideje za rješenje ovog problema koje su testirane od strane budućih korisnika. Upravo je njihov doprinos bio ključan u oblikovanju finalne aplikacije, kao i njezinim funkcionalnostima, bojama i zvukovima.
Foto: PR