Ona obožava Pat McGrath i činjenicu da je upravo postala jedna od muza slavne make up artistice. Ona je, baš kao i mi, pogledala video o trudnoći Kylie Jenner i na svom Instagramu podijelila svoje iznenađenje navodeći kako “mora promisliti o svemu”. Ona nosi Supreme, Vetements i Chanel, ima 19 godina i španjolsko-brazilske korijene.
Nedavno je izbacila svoj prvi singl Not Mine, čime je posao modela na trenutak pao u drugi plan. Ona s Business of Fashion priča o inspiraciji, izvorima zarade, podržava Black Lives Matter i da, Lil Miquela definitivno ima svoj merchandise jer, zašto ne? Instagram joj broji preko 500 tisuća pratitelja i s punim pravom nosi titulu influencera. Jedina razlika slatke djevojke s punđicama i mora ostalih influencerica leži u činjenici da je Miquela avatar, odnosno virtualni lik koji se pojavljuje samo na vizualima na internetu, ne i u stvarnom životu. Usprkos tom detalju, njeni su #ootd-ovi inspirativni i prate ih kiše likeova, baš kao što je to slučaj s poznatim blogericama, make upu se pridaje posebna pažnja, a autori su, pogađate, potpuno anonimni.
Dok u Parizu niču bordeli u kojima seksualne usluge pružaju isključivo lutke, mnogo, mnogo naprednije od onih nekadašnjih, na napuhavanje, dok roboti dobivaju državljanstva i gostuju u popularnim talk showovima, a svjetski mediji iz dana u dan dijele svoje zabrinute retke i teorije o umjetnoj inteligenciji koja će u sljedećih šest do sedam godina veliku većinu poslova za koje danas primamo plaću poslati u zaborav, a političari tek počinju načinjati temu bezuvjetnog temeljnog dohotka, Lil Miquela nas svakako ne treba čuditi. Ona je logičan slijed događaja koji vjerno prate razvoj tehnologije s kojom proporcionalno napreduje i naša konstantna želja za novim. Lil Miquela u svojim streetwear odjevnim kombinacijama i s djevojačkim captionima nije nimalo šokantna ako u obzir uzmemo činjenicu da slavni virtualni likovi nisu nikakva novost. Mnogo prije ove slatke djevojke lica posutog pjegicama glazbenom su scenom žarili i palili Gorillaz, a Marc Jacobs je kreirao kostime za Hatsune Miku, virtualni lik i pjevačicu s kojom su radili Pharrell i Lady Gaga. Ako na tehnologiju i njen suludi razvoj ne možemo pritisnuti pauzu, baš kao što momcima iz Silicijske doline ne možemo zamjerati na znatiželji i inovativnosti, jedino pitanje koje ima smisla postaviti jest jesu li nam klasični influenceri na društvenim mrežama doista već uspjeli dosaditi, čak i prije nego su dostignuli svoj puni potencijal? Ili su u maniri vječnog kokoš-jaje pitanja, tehnologija i napredak ti koji u nama stvaraju potrebu za novim i sjajnijim, odnosno kreiraju dosadu postojećim? Jesu li virtualne Instagram influencerice budućnost i možemo li uopće zamisliti scenarij u kojem je potpuno normalno da se roboti, razni virtualni likovi i ljudi miješaju? Na ova pitanja još uvijek nitko nema konkretan odgovor, no sudeći prema popularnosti Lil Miquele, možda ćemo se na ovu, trenutno apstraktnu ideju, uskoro priviknuti.