Diddl, popularni lik iz ranih 2000-tih, ponovno postaje hit zahvaljujući TikToku. Ovaj prepoznatljivi bijeli miš velikih stopala osvaja novu generaciju obožavatelja na društvenim mrežama, stvarajući val nostalgije i oduševljenja.
Priča o Diddlu započinje 1990. godine, kada je mladi njemački umjetnik Thomas Goletz, tražeći svoj put u svijetu ilustracije, dobio narudžbu od izdavačke kuće Despeche. Prvotno zamišljen kao klokan, Diddl je evoluirao u simpatičnog miša s karakterističnim velikim stopalima i raščupanom kosom. Ono što je započelo kao dizajn za razglednice, ubrzo se pretvorilo u globalni fenomen.
@diddl_france DIDDL IS BACK 🧀🐭🤗 => diddlfrance.fr #diddlisback #diddl #90skids #diddlretour #diddlcomeback #comeback #millennial #millennials #millenialsoftiktok #kontiki ♬ Piu Piu Piu – 拼音师
@marionswandoll how i love being a 90s girl 🥹 #diddl #diddlisback #diddl2025 #2000s #nostalgia2000 ♬ I love you – inspiration_paroles
Rane 2000-e obilježila je prava Diddl manija. Na tržištu su se pojavili brojni proizvodi koji su bili najpoželjnija stvar ikada među generacijom milenijalaca. Bilježnice i školski pribor postali su must-have artikli u školskim torbama, dok su mirisni papiri za pisma bili omiljeni kolekcionarski predmeti. Plišane igračke, odjeća, torbe, ruksaci, posteljina i pribor za jelo također su bili dio opsesije ovim simpatičnim likom. Samo u Njemačkoj, brend je 2002. godine ostvario promet od 125 milijuna eura. Diddl nije bio samo lik, postao je životni stil cijele generacije.
Diddlov svijet, poznat kao Cheesecakeland, dom je brojnih šarmantnih likova. Uz glavnog junaka, posebno su se istaknuli njegova prijateljica Diddlina, vjerni prijatelj Pimboli i zabavni Mimihopps. Današnji povratak Diddla na TikTok i u trgovine nije slučajan. Generacija koja je odrasla uz ovog simpatičnog miša sada je u svojim kasnim dvadesetima i ranim tridesetima, a upravo milenijalski trendovi nerijetko privlače pažnju generacije Z koja ih oživljava na vlastiti način. Spoj generacija kroz nostalgiju za bezbrižnim danima djetinjstva pokazao se kao uspješan recept za povratak kultnog lika.
Skoro dvadeset godina poslije korisnici TikToka aktivno dijele svoje vintage kolekcije i stvaraju sadržaj vezan uz brend. Posebno su popularni videi otvaranja novih proizvoda, priče o osobnim uspomenama vezanim uz Diddla te kreativni DIY projekti inspirirani ovim kultnim likom, dok hashtag #DiddlComeback bilježi više od 50 milijuna pregleda. Uz rastući broj pratitelja na društvenim mrežama i nove proizvode koji se najavljuju, čini se da je Diddl spreman osvojiti još jednu generaciju.
Foto: Instagram