
Kompanija D’Marie Analytics specijalizirana za statistička mjerenja na društvenim mrežama nedavno je provela istraživanje o trenutno najjačim influencerima na svijetu. Očekivano, najutjecajniji se među nama kad je riječ o Instagramu, Facebooku i Twitteru nalaze u redovima celebrityja.
Analizirajući vrijednost posta na Facebooku, Twitteru i Instagramu, što je ekvivalent plaćenom oglasu, agencija je došla do zaključka kako je trenutno najutjecajnija osoba Selena Gomez, s 550 tisuća dolara zarade po objavi (oko 3.743.686 kuna). Slijede je Rihanna, Beyoncé, Taylor Swift te Kendall i Kylie Jenner.
Ova se procjena bazira na algoritmu koji mjeri pratitelje, učestalost objava, kvalitetu posta, engagement, kao i klikanost te potencijal zarade za brendove. S obzirom na to da Selenini profili na dnevnoj bazi dobivaju prosječno oko 200 tisuća novih pratitelja, uopće ne čudi da je slatka pop zvijezda i dalje najprofitabilniji celebrity za kompanije. Uz to, pažljivim odabirom kampanja i frekventnosti sponzoriranih objava, Selena i njen tim daju do znanja kako pametno igraju ovu novu (i unosnu) virtualnu igru.

M.M.
Foto: Instagram