

Prema izvještaju, upravo su modni entuzijasti najaktivniji korisnici aplikacije, pa tako europski trendseteri na Instagramu provode baš svaki dan u tjednu, svoje feedove provjeravaju u prosjeku 15 puta na dan, a prate oko 353 profila, što je 2.5 puta više od prosječnog korisnika Instagrama kojeg toliko ne interesira moda. Nadalje, izvještaj je pokazao kako su europski fashioniste utjecajniji od ostalih korisnika jer u prosjeku imaju oko 270 followera i objavljuju 3 puta više te konzumiraju 5 puta više fotografija nego ostali korisnici aplikacije.
Dokaz da Instagram i modna industrija idu ruku pod ruku je i podatak kako je jedan od tri korisnika Instagrama s interesom za modu kupio komad koji je vidio na platformi. Iz najviše korištenih hashtagova i najčešće objavljenih fotografija lako možemo iščitati aktualne trendove, pa je tako u srpnju ove godine dominirao traper, nakon kojeg je najviše objava bilo vezano za čipku, prugice, antilop kožu i resice. Najpopularniji komadi ovoga ljeta bili su redom cipele, haljine, topovi, traperice te suknje, dok su najčešće korišteni hashtagovi korisnika u Velikoj Britaniji uključivali #fashion, #style, #fashionblogger, #londonfashion, #jewellery, #instafashion, #designer. Inačice su krasile i fotografije ostalih europskih zemalja.
Sjajna je ovo vijest za modne brendove koji svoj put na najpopularnijoj platformi naveliko krče, no kako ove podatke percipiraju i ostali pripadnici industrije, konkretnije modni dizajneri čija misija nije proizvesti što više u što manje vremena, upitno je. Kako održati zanimanje konzumenata kada inspiraciju i kreativnost ne možemo uključiti pritiskom na dugme, kako se izdvojiti u nepreglednom moru imena i brendova koji nude više manje iste proizvode po, vrlo vjerojatno, nižim cijenama? Instagram u svom istraživanju i na ova pitanja nudi odgovor, no ono što nas ipak više interesira jest pitanje na što ćemo se zakačiti kada nam Instagram dosadi? Uz današnji tempo i konzumaciju, ta je promjena neminovna.
