Iz dana u dan postaje sve jasnije kako se tektonske promjene događaju u svijetu izdavaštva i medija, a iz igre će tradicionalno ispasti oni koji se ne uspiju prilagoditi novim zahtjevima korisnika. Iako jedna od najjačih svjetskih medijskih kuća, Condé Nast dosad nije bio pretjerano poznat po ekspresnim reakcijama na nova pravila igre koja su diktirati počele Z generacija i milenijalci te je više manje ostajao u svojoj domeni print komfora, no naznaka promjene došla je s viješću o pokretanju nove platforme.
Nakon što su se novinskim redcima prošlog mjeseca prenijele vijesti o odlasku čak nekoliko urednika časopisa iz grupacije Condé Nast, poput Graydona Cartera iz Vanity Faira, najavljena je nova publikacija Them fokusirana na LGBT zajednicu. Priču je pokrenuo dvadesetšestogodišnji Phillip Picardi, osoba na čelu digitalnih ekipa Teen Voguea i Allurea, koji je do znanja dao kako bi ovo mogao biti važan korak ka stvaranju autentičnih digitalnih platformi prilagođenih novom dobu, ali je ujedno i prvi iskorak mainstream medija u područje zajednice koja se dosad shvaćala kao manjina i supkultura no to, čini se, više nije. “Ako sam nešto naučio za vrijeme rada u Teen Vogueu, to je da mladi ljudi dominiraju našom kulturom i upravo će je oni oblikovati na način na koji to zapravo nismo očekivali, posebno na području roda i seksualnosti”, izjavio je Picardi za Business of Fashion, nastavivši kako će upravo intersekcionalnost i reprezentacija biti krucijalni u brendovom uspjehu i prihvaćanju. “Ovo nije niša kulture, to je kultura”, zaključak je inovativnog mladog urednika, čija će online digitalna platforma Them s radom službeno započeti 26. listopada te će se na njoj naći videa, podcasti i sadržaj koji će prijavljivati sami korisnici te će komunicirati ponajprije sa Z generacijom kao onom koja polako postaje najutjecajnijom kad je riječ o definiranju kulture. Dobra je ovo vijest u eri sve veće društvene podjele i zločina iz mržnje kojima svjedočimo, ali i vremenu u kojem je LGBT zajednica sve veća i glasnija. Premda je prošlo nekoliko godina od posljednjeg medijskog izleta Condé Nasta u obliku magazina Portfolio čiji je rok trajanja bio dvije godine, Them bi svakako mogao utrti novi put na medijskom polju koji komunicira s dinamičnom, progresivom, urbanom kulturom.
Today, we announce the launch of @THEM, an LGBTQ community platform. I could not be more excited. pic.twitter.com/kxPMpKI5Fh
— Phillip Picardi (@pfpicardi) 4. listopada 2017.
Foto: Unsplash