Iako smo tek nedavno zakoračili u pravu jesen, ako je suditi po učestalim kišama i šuškanju lišća pod nogama, pitanje je trenutka kada će nas uhvatiti blagdanska groznica. Izlozi brojnih trgovina polako poprimaju božićno ruho, a dok čekamo da poznati miris kuhanog vina i cimeta preuzme grad, lagano odbrojavanje do najčarobnijeg perioda u godini započet će upravo – božićne reklame!
Blagdani bez božićnih reklama unazad nekoliko godina postali su apsolutno nezamislivi, pa se tako brojni brendovi trude što bolje uklopiti svoj proizvod kroz nerijetko dirljivu božićnu priču. Riječ je o toliko kreativnim reklamama, nabijenima emocijama, a koje nerijetko natjeraju i suze na oči. Upravo takvu reklamu je nedavno izbacio i Disney i to pomalo neobičnog naziva – ‘The Stepdad (očuh)’. Kako niti jedna obitelj nije ista, ova reklama pomalo se odmaknula od idealiziranja savršenih obiteljskih odnosa u vrijeme blagdana te je fokus stavila na sve one izazove kroz koje novi partner prolazi u izgradnji odnosa s djecom partnerice. Put do dječjeg srca, pogotovo ako je ono ranjeno odlaskom biološkog roditelja, prepun je spoticanja, no čisto srce uvijek na kraju prepozna dobru namjeru i trud. O čemu se točno radi otkrijte u videu kojeg smo izdvojili u nastavku, a kojeg je do sada pregledalo više od milijun ljudi!
Foto: Youtube, Instagram