Franka Batelić i Fabijan Pavao Medvešek nove su zvijezde Aladina

Unazad nekoliko godina crtići su zauzeli velika platna te privukli brojne gledatelje u svoje udobne naslonjače, no ovoga puta Disney se je odlučio za nešto malo drugačije. Naime, sigurni smo kako je Aladin mnogima jedan od najdražih animiranih klasika, ali novi Aladin dolazi u ponešto drugačijem formatu za koji smo sigurni da će brojnu publiku oduševiti baš kao i crtana verzija ovog bezvremenskog crtića.

Pod redateljskom palicom Guya Ritchieja, a prema scenariju Johna Augusta u kina dolazi igrani film Aladin, a radi se o adaptaciji istoimene animirane uspješnice iz 1992. Originalna glumačka postava poprilično je impresivna jer okuplja imena poput Willa Smitha, Mena Massoud, Naomi Scott te Marwana Kenzarija, ali i ona domaća nimalo ne zaostaje. U glavnim ulogama hrvatske inačice našao se mladi talentirani glumac Fabijan Pavao Medvešek, pjevačica Franka Batelić te Mario Petreković, dok su ostalim likovima glasove posudili Dražen Šivak, Pero Juričić, Mia Melcher, Dado Ćosić, Milan Pleština, Luna Lastrić, Jan Nikola Baš, Dražen Bratulić, Iva Jerković, Mirela Brekalo Popović i Branko Smiljanić. Uoči premijere filma, porazgovarali smo s Fabijanom koji je glas posudio Aladinu i Frankom koju ćemo gledati u ulozi Jasmine, a koje zanimljivosti su nam otkrili pročitajte u nastavku.

Fabijan je mlad i perspektivan glumac koji se je već našao u brojnim izazovima te mu Aladin nije prvo iskustvo sinkronizacije filma. Otkrio nam je kao su gluma na sceni i sinkronizacija poprilično slični procesi jer i sinkronizacija, iako nije vizualna, zahtjeva jednaku dozu uživljenosti u lik, no ipak određene razlike postoje. ‘Gluma u kazalištu ili na filmu zahtjeva više kreacije jer radiš nešto novo, od početka, a sinkronizacija je već zadana odigranom ulogom glumca ili nacrtanim likom u filmu ili crtiću, što opet ne umanjuje kreaciju, ali joj postavlja zadane smjernice.’

S druge stane Franki je ovo prvo iskustvo sa sinkronizacijom, no priznaje kako joj se toliko svidjelo da bi mogla svaki tjedan sinkronizirati novi film, no ipak nije sve jednostavno kako se možda na prvi pogled može doimati. ‘Lako se ode u ekstreme, treba pogoditi točnu emociju glumca, dinamiku, brzinu te uz to sve paziti na vjernost hrvatskom jeziku. Uđeš u studio, ispred sebe imaš ekran sa scenom iz filma i kreneš, i tako satima…’ Franka također objašnjava kako je vrlo bitno u potpunosti ući u ulogu te prenijeti osjećaje lika kojem se posuđuje glas. Budući da Fabijan posjeduje iskustvo sinkronizacije, slaže se s Frankom po pitanju ulaženja u dubinu lika, ali naravno s iskustvom sve teče lakše jer se prirodno pojavi odeđena šablona po kojoj se radi. No čak niti to ne isključuje pojavljivanje novih izazova jer svaki tekst, odnosno zadatak donosi nove prepreke, a to je upravo ono što ovaj posao čini zanimljivim i dinamičnim.

@frankaofficial_

Franka osim što se je zaljubila u sinkronizaciju, otkiva da joj je upravo Aladin najdraži crtić te vjeruje kako će ga publika odlično prihvatiti, no i uočiti sitne razlike u odnosu na animiranu verziju. ‘Ostavio bih gledateljima da sami otkriju jer im garantiram da će ih oduševiti novi prikaz kultnog filma’ – dodaje Fabijan. Ono što nas posebno veseli su odlične glazbene dionice u kojima ćemo čuti i Franku i Fabijana, a Franka se je još jednom u potpunosti pronašla u filmu i to zbog pjesme A whole new world koju i izvodi. ‘Za mene je to najbolja skladba ikad skladana za crtane filmove tako da sam se ježila od početka do kraja snimanja. Jasmina u ovoj verziji ima svoj broj, svoju pjesmu i priznajem da mi je ta pjesma bila jedna od težih koje sam ikada snimila, i zbog visina i zbog što vjernije interpretacije.’ 

Aladin u domaćim kinima premijeru ima 23. svibnja te moramo priznati kako se neizmjerno veselimo i jedva čekamo pogledati ovu sjajnu igranu inačicu s domaćim imenima te u skoroj budućnosti ovaj odličan mladi dvojac čuti u još nekim sličnim projektima, za koje ne sumnjamo da će jednako dobro odraditi.

Foto: PR, Instagram

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE