Mogu li billboardi riješiti problem beskućnika?

Kako je problem beskućnika i općenito donje granice siromaštva postao globalni problem u posljednjih nekoliko desetljeća, pronalazak rješenja postao je apsoluti prioritet i cilj kojem društvo treba težiti.

Jednu zanimljivu mogućnost ponudio je ‘Gregory project’. Spojivši marketing s humanošću, kreativci iza ove ideje kao rješenje su ponudili optimizaciju konstrukcije billboard plakata, tako da se na njih nadogradi prostor za život, čiji se troškovi mogu svesti na minimum i koji bi se financirao rentanjem prostora za oglašavanje. Iako je ‘Gregory project’ trenutno usmjeren samo na Slovačku, vrlo lako se može prenijeti u bilo koju drugu zemlju. Povrh svega, zamišljen je kao neprofitabilna platforma dostupna svakoj zemlji ili gradu, uz pomno planiranje, ali bez ikakve dodatne naknade autorima. Moramo priznati da nismo dugo dvojili oko originalnosti i ispravnosti projekta i nadamo se da ćemo u budućnosti doista moći vidjeti marketing u službi humanosti.

M.M.

photos: Gregory project

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE