
Dobar glas o ovoj maloj trgovini prenio se zaista daleko, od Amerike do Japana. Take me home je tako ovoga ljeta predstavljen u brojnim inozmenim medijima – u članku New York Timesa kao jedna od pet najzanimljivijih zagrebačkih trgovina s lokalnim proizvodima, našavši se tako u društvu prestižnih imena kao što su Atelier Kobali, Sovilj i Croata. Brojni posjetitelji dolazili su vidjeti, prema vlastitim riječima, dućan koji je bio predstavljen u New York Timesu. Trgovinu je nedavno preporučio i britanski Sunday Times, te australski Financial Review, a predstavljena je i u sklopu turističke emisije o Zagrebu na japanskoj televiziji, te uvrštena u čak 3 različita japanska shopping vodiča.


Želeći zadovoljiti stalne kupce u potrazi za originalnim poklonima, Take me home u treću godinu poslovanja ulazi s mnogim novostima iz svoje šarolike ponude. Među najnovijim zanimljivim proizvodima ističu autorske kolekcije srebrnog nakita Smiljke Franjić i Zdravke Radić, prvo englesko izdanje Zlatarevog Zlata oblikovano u Hamper studiju, novu seriju dizajnerskih suvenira iz o, ne radione, izvrsne ilustracije 24 domaća autora objedinjene u kalendarima Some Other New Year, tradicionalnu hrvatsku čipku pretvorenu u jednostavne ogrlice Made by Flige Maje Bujas, novo, već skoro rasprodano izdanje nagrađivanog Acro planera i nove kolekcije božićnih ukrasa Marine Marinski, Martine Šimunković i Tee Radić. Također će po prvi puta u Take me home gostovati slovenska likovna umjetnica Rebeka Perko čije će se oslikane šalice prodavati tijekom prosinca.







