Louvre zatvorio vrata zbog novog spota Beyoncé i Jay Z-a?

Ako niste bili te sreće da vikend provedete na pustom tropskom otoku bez dodira s blagodatima suvremene tehnologije, onda ste vjerujemo čuli kako je najsve par na svijetu, Beyoncé i Jay Z iznenadio svijet svojim prvi suradničkim albumom „Everything is Love“. Album na kojem se poznati duo naziva The Carters, najavljen je raskošnim video za singl Apeshit koji je sniman u ikonografskom pariškom muzeju, Louvre koji je u ovom videu prepoznao izvrsnu marketinšku promociju. 

Muzej, koji je uvijek dupkom pun turistima, ispražnjen je zbog snimanja spota slavnih glazbenika što je raspirilo razne teorije zavjera. Glasnogovornik najpoznatijeg svjetskog muzeja izjavio je za časopis Vulture: „Beyoncé i Jay Z posjetili su Louvre četiri puta tijekom posljednjih deset godina, a tijekom posljednjeg posjeta u svibnju 2018. godine predstavili su svoju ideju o snimanju spota. Rokovi su bili vrlo zbijeni, ali brzo su nas uvjerili u svoje zamisli pošto je njihov umjetnički rad pokazao pravu vezu s muzejom i njegovim najpoznatijim djelima“.

Realno, ova odluka nas i ne treba čuditi pošto se radi o super-poznatom paru koji gotovo sve svoje ideje pretvori u stvarnost, ali ipak poprilično je šokantno što najam muzeja navodno košta 17.500 dolara kako bi dobili tu privilegiju. Prema New York Timesu, u Louvreu se svake godine održi oko 500 snimanja (posljednji su bili Wonder Woman i Fifty Shades Freed), ali glasnogovornici ipak nisu htjeli komentirati jesu li poslali Carterima račun i na koji iznos. Ako godinama maštate o snimanju svog prvog video spota ispred Mona Lisinog smješka, sada znate koliko još šuškavih novčanica morate spremiti u čarapu.

Foto: Unsplash Video: YouTube

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE