[the_ad_placement id="post-top"]
[the_ad_placement id="post-top-mobile"]

Poharali svijet interijera: Zašto ove postere viđamo u svakom estetičnom prostoru?

Ako ste se ikada našli u situaciji da gledate u prazne zidove u stanu i jednostavno ne možete pronaći komad koji bi se uklopio u prostor, a da ne izgleda kao ”stock” fotka Maldiva, onda morate čuti za brend DROOL. Na isti način je njegov pokretač došao do ideje da izgradi veliku kreativnu zajednicu čije komade viđamo u doslovno svakom ”instagramičnom” interijeru.

U našoj novoj rubrici ”Core Aesthetics” tjedno ćemo vas upoznavati s genijalnim komadima koji su istovremeno u trendu, ali i nude priliku da promislite o tome kako stilizirate vlastiti životni prostor. Kao prvi komad morali smo izdvojiti viralne postere koji su nastali u zajednici kreativaca, dizajnera i ljudi koji njeguju moderan stil. Unatoč svemu navedenom i dalje je riječ o relativno pristupačnim printevima čijim je umjetnicima i tvorcima jasno dana zasluga za dizajn. DROOL je trgovina jedinstvenih suvremenih umjetničkih grafika – mjesto za otkrivanje i kupnju alternativnih umjetnina koje su stvorili najuzbudljiviji kreativci u usponu.

Na stranicama brenda istaknuto je kako je cijel priča započela. Osnivač, Alex Liepman, stvorio je DROOL iz frustracije kada je tražio umjetnost koju bi mogao kupiti za svoj stan. Budući da je i sam grafički dizajner, brzo je otkrio nedostatak zastupljenosti i podrške za sve kreativne talente na početku karijere. Na tom motivu za osnaživanje kreativne zajednice počiva cijeli brend pa ponuda odvažnih, inovativnih i drugačijih grafika neprestano raste. Brend se također ponosi činjenicom da svim svojim dizajnerima osigurava i poštenu financijsku kompenzaciju za njihov rad, što ih stavlja u dobru poziciju za daljnji razvoj karijere.

Što se tiče DROOL estetike, teško ju je jednoznačno definirati jer u ponudi možete pretraživati radove nekoliko desetaka različitih umjetnika. O popularnosti brenda, osim hrpe entuzijasta za uređenje koji nešto iz DROOL kolekcije imaju u svom domu, svjedoči i činjenica da su o njima pisali Architectural Digest, Vogue, GQ, Hypebeast. Najpopularniji radovi su svakako Waves Alexandera Khabbazia i Open mind Johna Schulischa koje ste sigurno već vidjeli na društvenim mrežama. Ako ste u potrazi za kreativnim dodatkom svom domu, a ne znate odakle krenuti, DROOL je super izbor, a nije na odmet spomenuti da je trenutačno je u tijeku velika rasprodaja na stranicama brenda.

Foto: Instagram

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE