Što se događa s Facebookom?

Blago rečeno, 2018. godina bila je izrazito teška godina za Facebook i, kako trenutačno izgleda, nekada moćna društvena platforma još uvijek se nije u potpunosti oporavila. Nova studija Pew Research Centera objavljena 31. svibnja pokazuje kako sve više mladih u 20-im godinama prije Facebooka odabire platforme kao što su YouTube, Instagram i Snapchat .

Usredotočena na društvene navike mladih u SAD-u, studija pokazuje kako je došlo do značajnog pada korisnika u samo nekoliko godina. Slično istraživanje iz 2014. i 2015. godine prikazivalo je kako 71% korisnika Facebooka čine mladi dok u 2018. godini taj broj je pao na oko 51%. Istraživanje ne daje konkretne razloge zašto sve više korisnika odlazi s Facebooka, no čini se kako ti brojevi sve više padaju dok ova društvena mreža još uvijek nije pronašla način kako da korisnike zadrži. Nasuprot tome, 35% mladih navelo je Snapchat kao svoju preferiranu društvenu medijsku platformu, dok 32% preferira YouTube, a njih 15% Instagram.

Iako im se vrlo često pridaje negativan utjecaj, studija je uključila i neke izjave intervjuiranih koji su naveli kako društveni mediji imaju pozitivan učinak na njihov život: „Osjećam kako društvene mreže mogu pomoći ljudima mojih godina da se osjećaju manje usamljeni pošto stvaraju prostor u kojem je moguće vrlo lako i jednostavno komunicirati s drugima“. Izgleda kako će Zuckerberg morati pronaći nove načine ako želi zadržati utjecaj i status pionira moćnih društvenih mreža.

Foto: Unsplash

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE