Koferi su spakirani, ulaznice su osigurane – vrijeme je da euforija u bojama festivala ULTRA Europe napokon započne. Cijeli svijet ponovno će se ujediniti i ispričati posebnu priču o prijateljstvu, ljubavi i glazbi. Festival ULTRA Europe slavi prvih deset godina, a dobrodošli su svi oni koji su spremni zaploviti u glazbenu pustolovinu života!
SPLITSKI TRODNEVNI SPEKTAKL
Na Parku Mladeži obožavatelji će od 12. do 14. srpnja moći uživati u nastupima na četiri različite pozornice – grandiozna glavna pozornica, omiljeni Resistance Stage kapaciteta od 8 do 10 tisuća ljudi, UMF Stage i Oasis. Armin van Buuren, Afrojack, Boris Brejcha, Eric Prydz, Hardwell, Martin Garrix, Timmy Trumpet Alison Wonderland, Axwell, DJ Snake, Sebastian Ingrosso, Black Tiger Sex Machine, Camelphat, Deborah De Luca, DJ Snake, Kasablanca, KSHMR, Slander, Subtronics, Vintage Culture, Vini Vici i W&W su samo neka od veličanstvenih imena koji stižu u Split.



DESTINATION ULTRA – JEDINSTVENA VEZA HRVATSKIH OTOKA I GLAZBE
Čim se zatvore vrata stadiona Parka mladeži započinje Destination ULTRA. Čisto Jadransko more uz zvučnu kulisu najvećih svjetskih umjetnika elektroničke glazbe, samo su dio posebnosti ovog koncepta. Vrijeme je za još jednu razglednicu Hrvatske koja i ove godine 15. srpnja kreće na otoku Braču, u 585 Clubu s duom Lucas&Steve, a već se sljedećeg dana ULTRA ludnica seli na najsunčaniji hrvatski otok Hvar. Dnevni ULTRA Beach uz Jonas Blue, Sama Feldta i Tchamija te večernji RESISTANCE Hvar uz Massana i Kassiju održat će se u Carpe Diem Beach Clubu. U intimnoj i ekskluzivnoj atmosferi tvrđave Fort George na Visu, poznatije pod imenom Fortica, RESISTANCE Vis bit će posljednja stanica jubilarne ULTRA avanture 16. srpnja uz DJ-icu Korolovu.


EKSKLUZIVNA MODNA KOLEKCIJA
Povodom jubilarnog izdanja predstavljena je ekskluzivna modna kolekcija ULTRA Europe koja odražava samu bit festivala – slavlje glazbe, prijateljstva, zajedništva, mode i istinske autentičnosti. Kolekcija futuristički spaja crne tonove s neonskim akcentima i metalik detaljima, nudeći odvažan i sofisticiran stil koji savršeno odražava energiju i kreativnost festivala. Vibrantne neonske boje i detalji dominiraju kroz cijeli asortiman, od trendi fishnet crop topova i stylish bucket hatova do upečatljivih sunčanih naočala i narukvica kako bi svaki look bio upotpunjen. Ove je godine praktičnost ključna – inovativni držači za mobitele i vodonepropusne torbice osiguravaju sigurnost mobilnih uređaja dok Ultranauti plešu do zore, a estetični ruksaci i šilterice s metalik detaljima dodaju završni touch svakom outfitu. Ovogodišnja kolekcija donosi i liniju koja je must have za sve obožavatelje pozornice RESISTANCE. Ova je glazbena priča usmjerena na underground scenu, a nudi sinergiju neovisne modne scene i mračnih tehno vibracija.

Sav tekstilni asortiman proizveden je u Hrvatskoj, od certificiranih materijala i u certificiranoj proizvodnji, a moći će se kupiti na Zapadnoj obali u Splitu od utorka, 9. srpnja te na nekoliko lokacija ispred i unutar Parka Mladeži, od četvrtka, 11. srpnja, gdje će ujedno biti i najveći izbor.
Kolekcija je snimana u hotelu Zonar Zagreb, a ispred objektiva fotografa Marija Poje našlo se šest modela – Marija Šulenta, Matea Lalić, Hana Bitunjac, Noel Erman, Stefan Modrić i Borna Butković. Šminku potpisuju Nada Ahel i Lana Blagojević (Profokus), a za kreaciju savršenih ljetnih make-up inspiracija, korišteni su najnoviji proizvodi brenda essence.


Prodajna mjesta bit će otvorena već od danas gdje će posjetitelji, osim kupnje ulaznica, moći podići svoje festivalske narukvice. Ponosni partner festivala ULTRA Europe je Hrvatska turistička zajednica koja poziva na istraživanje jedinstvenosti i unikatnosti Hrvatske kao destinacije. Mastercard je ponovno službeni sponzor festivala ULTRA Europe, a posjetiteljima će uz jednostavno, brzo i sigurno plaćanje omogućiti pristup brojnim prednostima korištenja Mastercard kartica.
Sve informacije o festivalu, osim na službenoj stranici www.ultraeurope.com, mogu se pronaći i na Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu, gdje će u narednim danima biti predstavljena brojna ovogodišnja iznenađenja te noviteti.
Foto: PR