Nakon pet godina pauze, najveći domaći modni događaj, BIPA FASHION.HR, vratio se u velikom stilu. Zagrebački velesajam na nekoliko je dana postao pravi epicentar modne kreativnosti, gdje su dizajneri mlađe generacije, kao i etablirana imena, predstavili svoje vizije nadolazećih sezona. Uz vrhunske kolekcije i nezaboravnu atmosferu, posjetitelji su s događaja otišli prepuni dojmova, ali i s pažljivo osmišljenim goodie bagovima koji su sadržavali pregršt fantastičnih proizvoda.
Ekskluzivni proizvodi za make-up i njegu kose
U raskošnim vrećicama našli su se proizvodi koji su zasigurno oduševili ljubitelje šminke i njege. BIPA je osigurala trendi paletu sjenila ‘I AM’ u nijansi 010 Natural te Full Cream olovku za usne u istoj nijansi. Tu je i vodootporni tuš s kistom, idealan za precizno iscrtavanje linija, kao i All in 1 Step lak za nokte u modernoj nijansi 690.






Za besprijekornu aplikaciju šminke pobrinuli su se Real Techniques Spongle Powder Puff spužvice za puder te četkice koje su korištene i na modelima tijekom revija. Uz to, posjetitelji su imali priliku ponijeti i hvaljene Tangle Teezer četke za kosu u nijansama Liquorice Black i Millennial Pink, koje su nadaleko poznate po svojoj nježnosti prema kosi, a Keune je dodatno upotpunio paket vrhunskim proizvodima za njegu i stiliziranje kose.











Njega kože i mirisni dodaci za svakodnevni luksuz
Uz make-up proizvode te proizvode za kosu za koje su se, osim već spomenutih, pobrinuli i poznati brendovi Maxfactor i Rimmel, goodie bag je sadržavao i bogatu selekciju proizvoda za njegu kože. Dove se pobrinuo da se u svakoj vrećici nađe gel za tuširanje i dezodorans iz Advanced linije, dok se poznati brend The Elements pobrinuo za njegu lica i tijela. Tu je i Bodyboom bronzing proizvod koji omogućava suptilan, osunčani izgled, a poseban dodatak u vrećici bio je i hvaljeni parfem poznate pjevačice Sabrine Carpenter. Za one koji vole svježe i nježne mirise, Women’Secret body mist će biti idealan suputnik, kao i Perwoll Light Colors koji nas je podsjetio da njega odjeće igra gotovo jednako važnu ulogu u svakodnevnom životu kao i njega kože. A uz raznovrsne beauty i njegujuće proizvode, u goodie bagu se našao i časopis Elle – nezaobilazno štivo za ljubitelje mode i ljepote, Phillips letak u kojem ćete otkriti sve o njihovim fantastičnim proizvodima, ali i upaljač Hello časopisa, Smart Water boca vode koju je omogućila Coca-cola, čarape koje je u vrećicu pospremio Mastercard, te naše omiljene Chilly vlažne maramice.






Goodie bagovi ove godine nisu bili tek usputan dodatak događanju, već pažljivo osmišljen detalj koji je posjetiteljima omogućio da sa sobom ponesu dio atmosfere i glamura BIPA FASHION.HR-a. U svakom slučaju, povratak ovog modnog događaja nakon pet godina pauze itekako je primijećen, a osim što nas je počastio vrhunskim revijama na domaćoj sceni, ponovno je istaknuo važnost mode kao snažnog oblika osobnog izražavanja i kreativnosti.





