Zara, članica španjolske grupacije Inditex, nikada nije bila osobito sklona objavljivanju novosti u medijima, velikim suradnjama s dizajnerima, angažiranju celebrity lica s A-liste, pa čak niti jumbo plakatima s kojima bi vam se smiješio model u Zara stylingu pozivajući na shopping.
Ekipa Refinery29-a posjetila je sjedište Zare u Španjolskoj kako bi doznala poneku insajdersku informaciju vezanu za ovaj super-popularni brend osnovan u A Coruñi 1975. godine koji je od tada do danas osvojio srca ljubitelja mode diljem planeta. Naravno, na svojoj su novinarskoj misiji doznali pokoju pikanteriju. Što se novotarija tiče, čini se kako ćemo novčanik u Zari izvlačiti iz torbice još češće. Naime, u ožujku na police omiljenog modnog brenda stiže jedna posve nova kategorija koja “će vas navesti da poželite baš sve”. O čemu se točno radi iz Zare nisu željeli otkrivati.
Osim nove linije odjeće, Zara uvodi i 2 tehnološke promjene. Naime, u trgovine planiraju postaviti samoposlužne aparate koji će vam omogućiti da sami sebi izdate račun za kupljenu odjeću umjesto da čekate u predugim redovima na blagajnama. Dok ovaj novitet već postoji, drugi nas je posebno razveselio. Zara, naime, u svoje garderobe planira ugraditi touchscreen sustav putem kojem biste mogli zatražiti drugu veličinu odjevnog komada koji ste ponijeli sa sobom, a nije vam odgovarao. Zbilja praktično, obzirom na to koliko često odustanemo od kupnje jer nam se ne da izlaziti iz garderobe i tražiti novu veličinu.
T.L.
Foto: Zara