Balenciaga je imenovala novu zamjenicu CEO-a uoči velikih promjena u vodstvu kuće

Francuska luksuzna modna kuća Balenciaga, koja djeluje pod okriljem grupacije Kering, imenovala je Nathalie Raynaud novom zamjenicom glavnog izvršnog direktora. Vijest je objavljena u trenutku kada brend ulazi u novu fazu, odnosno dok traju pripreme za odlazak kreativnog direktora Demne i imenovanje njegova nasljednika. Raynaud ulogu preuzima odmah, a odgovarat će direktno glavnom izvršnom direktoru Gianfrancu Gianangeliju. Nasljeđuje Lauru du Rusquec, koja je prošle godine napustila Balenciagu kako bi preuzela mjesto CEO-a danskog brenda Ganni.

Iako novo lice na ovoj poziciji, Nathalie Raynaud nije posve nova u Balenciagi. Brendu se pridružila 2021. godine i od tada odigrala ključnu ulogu u njegovom poslovnom razvoju. Posljednjih godinu dana radila je kao glavna direktorica za proizvode (chief product officer), a prije toga vodila je odjel za modne dodatke. Karijeru je gradila u poznatim luksuznim modnim kućama, uključujući Dior, Louis Vuitton, Maje i Lanvin. Dok je radila za Louis Vuitton je, primjerice, osam godina bila odgovorna za kategoriju ženskih torbi, što je iskustvo koje je izravno povezano s uspjehom koji je kasnije ostvarila i u Balenciagi.

Upravo su torbe bile područje na kojem je Raynaud ostavila najjači trag jer su pod njezinim vodstvom lansirani prepoznatljivi modeli kao što su Cagole, Rodeo i Bel Air. Osim toga, ponovno je oživjela kultni model City torbe, koji je Balenciagu ranije prometnuo u globalno relevantan brend. Njezine torbe povezale su njihov prepoznatljiv izgled s komercijalnim uspjehom, što je donijelo rast prodaje dodataka i ublažilo slabije rezultate u drugim kategorijama, a takvi rezultati vjerojatno su odigrali ključnu ulogu u odluci o njezinu imenovanju na višu poziciju.

Promjena u vodstvu dolazi u trenutku kada Balenciaga prolazi kroz važan prijelaz. Naime, za otprilike dva mjeseca, točnije u srpnju, s brendom se i službeno oprašta kreativni direktor Demna Gvasalia. Tijekom gotovo deset godina na čelu brenda, Demna je transformirao Balenciagu oslanjanjem na nekonvencionalnu i provokativnu estetiku. Njegov odlazak u Gucci, gdje će zamijeniti Sabata De Sarna, izazvao je val reakcija u industriji, a vrijednost Keringovih dionica nakon te objave osjetno je pala. Balenciaga sada mora balansirati između očuvanja identiteta koji je Demna izgradio i redefiniranja brenda kroz novo kreativno vodstvo.

Iako Demnin službeni nasljednik još nije imenovan, šuška se o nekoliko mogućih imena, među kojima su Pieter Mulier i Kim Jones. U međuvremenu, Raynaud je postavljena kao osoba koja bi trebala osigurati stabilnost i kontinuitet dok se Balenciaga priprema za novo poglavlje. Podsjetimo, Keringova prva financijska izvješća za 2025. pokazala su pad prodaje u gotovo svim brendovima grupacije, no Balenciaga je, zahvaljujući prodaji dodataka, bila otpornija od većine. Upravo zbog toga, fokus na proizvod i jasno komercijalno usmjerenje koje Raynaud donosi čini se kao dobro promišljen strateški potez.

Njezin zadatak sada je pomoći brendu da se održi u izazovnom tržišnom okruženju, ali i da bude spreman za svojevrsnu smjenu dizajnerske garde. Posljednja Demnina kolekcija za Balenciagu bit će prikazana na couture reviji ovog ljeta, dok bi prve znakove novog smjera publika mogla vidjeti već u rujnu. Raynaud će, sve do tada, a vjerojatno i nakon, igrati ključnu ulogu u zadržavanju interesa tržišta i lojalnosti kupaca.

Foto: Profimedia, Instagram

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE